Комиш-Зорянська селищна територіальна громада
Пологівського району Запорізької області

Переваги дистанційної подачі заяв-розрахунків для страхувальників

Дата: 23.11.2020 11:37
Кількість переглядів: 362

Фото без опису

З метою протидії поширенню коронавірусної інфекції та вжиття заходів щодо упередження розповсюдження COVID-19 управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Запорізькій області наполегливо рекомендує страхувальникам (роботодавцям) на час карантину надавати перевагу дистанційній формі подачі документів до Фонду.

         Охоплення електронним документообігом по заявах-розрахунках, на підставі яких Фонд соціального страхування України здійснює фінансування матеріального забезпечення, на сьогодні сягає вже понад 80%.

         Для подання до Фонду соціального страхування електронних документів, зокрема, заяв-розрахунків на виплату допомог працівникам, страхувальники (роботодавці) мають укласти із відділенням робочого органу виконавчої дирекції ФССУ відповідний договір (типовий примірник договору можна завантажити за цим ПОСИЛАННЯМ або Вам його нададуть в приміщенні відділення Фонду).

         Дія договору поширюється на заяву-розрахунок та повідомлення про виплату коштів застрахованим особам за формами згідно із Порядком фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів Фонду соціального страхування України, затвердженим постановою правління Фонду від 19.07.2018 № 12. ПОРЯДОК

 

ПЕРЕВАГИ ЕЛЕКТРОННОЇ ПОДАЧІ ДОКУМЕНТІВ:

         1) не треба їздити до відділення Фонду. При обранні дистанційної форми подачі документів до Фонду, Ви маєте змогу не витрачати час та кошти, необхідні для відвідування відділення Фонду, а також мінімізувати ризик захворювання на COVID-19;

         2) програмне забезпечення на Ваш вибір. Клієнтське спеціалізоване програмне забезпечення для створення та подання електронних документів роботодавець обирає самостійно;

         3) не треба дублювати документи в паперовому вигляді. Подання електронних документів надає страхувальнику право не подавати їх на паперових носіях. У разі подання документа в електронному вигляді із застосуванням електронного цифрового підпису, роздрукована заява-розрахунок разом із наданими застрахованими особами документами, на підставі яких призначались окремі виплати та матеріальне забезпечення, зберігається у страхувальника.

         З будь-яких питань, які пов’язані із електронним поданням документів, Ви можете звернутися зателефонувавши до відділення Фонду, де страхувальник перебуває на обліку:

Більмацьке відділення

Більмацький р-н, Розівський р-н

(06147) 2-23-29


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь