A A A K K K
для людей із порушенням зору
Комиш-Зорянська селищна територіальна громада
Пологівського району Запорізької області

Пологівська МДПІ інформує !

Дата: 04.04.2019 08:14
Кількість переглядів: 747

 Надходження від платників Пологівського  управління у січні – березні п.р. становлять понад 143 мільйони гривень

Від платників Пологівського, Більмацького та Розівського районів протягом січня – березня 2019 року до зведеного бюджету надійшло                   143,4 млн.грн.,  що на 10 відсотків, або на 12,7 млн. грн. перевищує минулорічні надходження. Про це  повідомили начальник Пологівського управління ГУ ДФС у Запорізькій області Світлана Бруй.

Основним джерелом його наповнення є податок на доходи фізичних осіб, якого сплачено 62,7 млн. грн., що на 2 млн. грн. більше аналогічного показника минулого року; податок на додану вартість, надходження якого становлять 21,7 млн. грн., що на  0,24 млн.  грн. більше аналогічного показника минулого року.

Загальний фонд державного бюджету отримав 53,2 млн. грн., що на 20%, або на 7,4  млн. грн. більше, ніж за аналогічний період 2018 року. Місцеві скарбниці поповнились на 89,7 млн. грн., що на 5,01 млн. грн. перевищило минулорічний показник.

Позитивна динаміка надходжень зумовлена відповідальним ставленням сумлінних платників податків до свого обов’язку сплачувати податки, підвищенням якості сервісного обслуговування платників та ефективною роботою фахівців управління.

 

Деклараційна кампанія - 2019: практична допомога жителям Більмацького та Розівського районів

 

Фахівці Пологівського управління ГУ ДФС у Запорізькій області продовжують активну інформаційну та консультативну роботу по наданню допомоги громадянам у складанні річних податкових декларацій про майновий стан і доходи за 2018 рік.

  Керівництвом управління заплановані і проводяться виїзні зустрічі фахівців до віддалених куточків Більмацького та Розівського районів.

На зустрічах з селянами податківці наголошують, що податковим агентом платника податку - орендодавця щодо його доходу від надання в оренду земельної ділянки сільськогосподарського призначення, земельної частки (паю) є орендар. Доходи від надання в оренду нерухомого майна оподатковуються податковим агентом під час їх виплати за їх рахунок.

 Обов’язок щодо подання Декларації виникає, зокрема, у разі отримання у 2018 році доходів від оренди майна фізичної особи, в тому числі оренди земельного паю, якщо орендар є фізичною особою, яка не є суб’єктом господарювання. Тобто, власник земельного паю (орендодавець) повинен самостійно нараховувати та сплачувати в бюджет податок, якщо орендарем є фізична особа, яка не є суб’єктом господарювання.

Податківці наголосили, що громадяни, які самостійно обробляють земельні ділянки, надані їм у розмірах, встановлених Земельним кодексом України для ведення особистого селянського господарства, та земельні частки (паї), виділені в натурі (на місцевості), сукупний розмір яких перевищує 2 гектари, повинні декларувати дохід від продажу власної сільськогосподарської продукції (ставка податку на доходи фізичних осіб - 18 %). Крім того, з суми орендної плати за земельну ділянку (пай) стягується також військовий збір за ставкою 1,5 %.

Під час зустрічей з платниками фахівці фіскального органу радять не зволікати з декларуванням минулорічних статків та нагадують про те, що основний податок, завдяки якому наповнюється їх сільський бюджет, це податок на доходи фізичних осіб.

З початку цьогорічної кампанії декларування доходів громадян фахівці Пологівського управління ГУ ДФС у Запорізькій області відвідали 12 сільських рад Більмацького та Розівського районів, мешканці яких подали 833 декларації та задекларували понад 5 млн. грн.», - повідомляє начальник Пологівського управління ГУ ДФС у Запорізькій області Світлана Бруй.

Нагадуємо, що Декларація за минулий рік подається до 2 травня              2019 року. Сплатити податок на доходи фізичних осіб та військовий збір із задекларованих доходів необхідно до 1 серпня поточного року. Громадяни, які мають право на отримання податкової знижки, реалізувати його зможуть до 31 грудня 2019 року включно.

 

Які відомості повинна містити довідка про доходи громадянина, яка надається з метою заповнення декларації для отримання податкової знижки?

Враховуючи те, що затвердженої форми довідки про доходи, яку повинні надавати податкові агенти на вимогу платника податків, нормами чинного законодавства не передбачено, то довідка надається у довільній формі, в якій, крім загальної інформації про фізичну особу (П. І. Б, реєстраційний номер облікової картки, період роботи), зазначається обов’язково наступна інформація:

  • сума нарахованого оподатковуваного доходу (помісячно та загальною сумою);
  • розмір та сума податкової соціальної пільги;
  • сума нарахованого та утриманого податку на доходи фізичних осіб.

 

Платник податку на прибуток надає поворотну фінансову допомогу. Особливості оподаткування у разі її неповернення отримувачем.  

Для платників податку на прибуток, які враховують різниці, об’єктом оподаткування податком на прибуток є прибуток із джерелом походження з України та за її межами, який визначається шляхом коригування фінансового результату до оподаткування, визначеного у фінансовій звітності відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності, на різниці, які виникають відповідно до положень Податкового кодексу.

Поворотна фінансова допомога – це сума коштів, що надійшла платнику податків у користування за договором, який не передбачає нарахування процентів або надання інших видів компенсацій у вигляді плати за користування такими коштами, та є обов’язковою до повернення.

Якщо протягом визначеного строку платник не повертає поворотну фінансову допомогу, то така допомога для цілей оподаткування вважається безповоротною.

Фінансовий результат податкового (звітного) періоду збільшується на суму перерахованої безповоротної фінансової допомоги особам, що не є платниками податку на прибуток (крім фізичних осіб), та платникам податку, які оподатковуються за ставкою 0 відсотків відповідно до п. 44 підрозд.  4 розді. XX Податкового кодексу, крім безповоротної фінансової допомоги  перерахованої неприбутковим організаціям, внесеним до Реєстру неприбуткових установ та організацій на дату такого перерахування коштів.

Отже, якщо особа, що не є платником податку (крім фізичної особи) або платник податку, який оподатковується за ставкою 0 відсотків, протягом визначеного строку не повертає поворотну фінансову допомогу, то така допомога вважається безповоротною.

В такому випадку платником податку на прибуток–надавачем здійснюється коригування фінансового результату до оподаткування відповідно на суму наданої ним поворотної фінансової допомоги.

При цьому,  коригування фінансового результату до оподаткування на суму безповоротної фінансової допомоги, наданої іншому платнику податку на прибуток на загальних підставах, не передбачено. Такі операції відображаються згідно з правилами бухгалтерського обліку.

Зазначена норма передбачена 14.1.257 ст. 14,  п.п. 134.1.1 ст. 134, п.п. 140.5.10 ст. 140 Податкового кодексу.

 

Які документи необхідно надати особі, яка здійснила переобладнання транспортного засобу та використовує біопаливо з метою отримання податкової знижки?

     Фізична особа, яка здійснила переобладнання транспортного засобу та використовує біопаливо (біоетанол, біодизель, стиснутий або скраплений газ та інші види біопалива) з метою отримання податкової знижки повинна подати документи, які підтверджують витрати, здійснені для переобладнання транспортного засобу, сертифікат відповідності для транспортного засобу, що був переобладнаний, та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (технічний паспорт).

 

За яких умов платники єдиного податку можуть вибрати квартальний податковий період для звітності з ПДВ?

Платники ПДВ, які сплачують єдиний податок, можуть вибрати квартальний податковий період для подання звітності з ПДВ.

Заява про вибір квартального податкового періоду подається податковому органу разом з декларацією з ПДВ за наслідками останнього податкового періоду календарного року.

При цьому квартальний податковий період починає застосовуватися з першого податкового періоду наступного календарного року.

У разі якщо платник ПДВ, який застосовував спрощену систему оподаткування, переходить на загальну систему оподаткування, такий платник податку зобов'язаний самостійно перейти на місячний податковий період, починаючи з першого місяця переходу на загальну систему оподаткування, що зазначається у відповідній податковій декларації за наслідками такого місяця.

У такому випадку податкова декларація з ПДВ подається за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному місяцю, протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця.

Зазначена норма передбачена п. 202.2 ст. 202  Податкового кодексу України.

 

Податкова знижка для громадян  без реєстраційного номера

Податкова знижка може бути надана виключно резиденту, який має реєстраційний номер облікової картки платника податку, а також  резиденту - фізичній особі, яка через свої релігійні переконання відмовилась від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомила про це відповідний орган державної податкової служби і має про це відмітку у паспорті.

Громадяни,  які є резидентами України та  через свої релігійні переконання відмовилися   від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків,  офіційно повідомили  про це  орган державної податкової служби і мають про це відмітку у паспорті, мають  право на застосування  податкової знижки  на загальних підставах.

                                                                

 Протягом календарного року суб’єкт господарювання може перейти на єдиний податок один раз

Суб’єкт господарювання, який є платником інших податків,  може прийняти рішення про перехід на спрощену систему оподаткування шляхом подання заяви до фіскального органу не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку наступного календарного кварталу.

Такий суб’єкт господарювання може здійснити перехід на спрощену систему оподаткування  один раз протягом календарного року.

Перехід на спрощену систему оподаткування може бути здійснений за умови, якщо протягом календарного року, що передує періоду переходу на спрощену систему оподаткування, суб’єктом господарювання дотримано вимоги, встановлені в  п. 291.4 ст.291 Податкового кодексу, щодо обмеження кількості найманих осіб, обсягу доходу та здійснення певних видів діяльності.

 До поданої заяви додається розрахунок доходу за попередній календарний рік.

Дохід за попередній календарний рік, що передує року переходу на спрощену систему оподаткування, визначається на момент подання заяви із врахуванням запланованої суми отримання доходу, за період, що залишився до кінця року після подання  заяви.

Зазначені норми визначені п.298.1.4 ст.298 Податкового кодексу України.

Застосування права на податкову знижку при  компенсації процентів за умовами молодіжного житлового кредиту 

Платник податку – резидент має право включити до податкової знижки частину суми процентів за користування іпотечним житловим кредитом,  наданим позичальнику в національній або іноземній валютах, фактично сплачених протягом звітного податкового року. Тобто, повернення податку на доходи   може здійснюватися лише в межах сум, які фактично надійшли до бюджету від конкретного платника податку у звітному році.

Якщо умовами молодіжного житлового кредиту передбачено повну або часткову компенсацію за рахунок бюджетних коштів відсотків за таким кредитом, то претендувати на податкову знижку одержувач  молодіжного кредиту може тільки в частині особисто сплачених ним процентів. При повній компенсації процентів за кредитом за рахунок бюджетних коштів,  платник податку не має законодавчих підстав на податкову знижку за таким кредитним договором.

 

Списання заборгованості, за якою минув строк позовної давності. Наслідки з ПДВ.

Податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником ПДВ, протягом такого звітного періоду у зв'язку з:

- придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг;

- придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій у необоротні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті.

Датою віднесення сум ПДВ до податкового кредиту вважається дата події, що відбулася раніше:

- дата списання коштів з банківського рахунку платника податку на оплату товарів/послуг;

- дата отримання платником податку товарів/послуг.

Платник ПДВ зобов'язаний нарахувати податкові зобов'язання виходячи з бази оподаткування, та скласти не пізніше останнього дня звітного (податкового) періоду і зареєструвати в ЄРПН в терміни, встановлені для такої реєстрації, зведену податкову накладну (для товарів/послуг, необоротних активів, придбаних або виготовлених до 01.07.2015, - у разі, якщо під час такого придбання або виготовлення суми ПДВ були включені до складу податкового кредиту), у разі, якщо такі товари/послуги, необоротні активи призначаються для їх використання або починають використовуватися в неоподатковуваних ПДВ операціях або в операціях, що не є господарською діяльністю платника податку.

Безнадійна заборгованість – це, зокрема, заборгованість за зобов'язаннями, щодо яких минув строк позовної давності.

Якщо платник ПДВ при перерахуванні попередньої оплати за товари/послуги на підставі отриманої податкової накладної, складеної до 01.07.2015, сформував податковий кредит, але такі товари/послуги не отримані протягом 1095 днів, то у податковому періоді, в якому відбувається списання заборгованості, необхідно відкоригувати суму податкового кредиту, сформованого при перерахуванні попередньої оплати за товари/послуги. Таке зменшення податкового кредиту здійснюється на підставі бухгалтерської довідки.

Якщо платник при перерахуванні попередньої оплати за товари/послуги сформував податковий кредит на підставі податкової накладної, складеної після 01.07.2015 та зареєстрованої в ЄРПН, але товари/послуги не поставлено, а тому вони фактично не використовуватимуться у господарській діяльності покупця, то у податковому періоді, в якому відбувається списання заборгованості, платнику податку - покупцю необхідно нарахувати податкові зобов'язання з ПДВ. Зазначена норма передбачена пп. 14.1.11 ст. 14, п. 198.2, п. 198.3, п. 198.5 ст. 198 Податкового кодексу.

Внесок фізичної особи–засновника до статутного фонду юридичної особи. Як відобразити у формі 1-ДФ?

Сума майнового та немайнового внеску платника податку до статутного фонду юридичної особи - емітента корпоративних прав в обмін на такі корпоративні права не включаються до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу фізичної особи.

Крім того, від оподаткування військовим збором звільняються доходи, що згідно з розділом IV Кодексу не включаються до загального оподатковуваного доходу фізичної особи (не підлягають оподаткуванню, оподатковуються за нульовою ставкою), крім доходів, зазначених п.п. 165.1.2, 165.1.18, 165.1.52 ст. 165  Кодексу.

Отже, сума майнового внеску фізичної особи до статутного капіталу юридичної особи - резидента не є об'єктом оподаткування податком на доходи фізичних осіб та військовим збором.

При цьому підприємство - емітент корпоративних прав є податковим агентом в частині повідомлення органів ДФС про суми майнового та немайнового внеску фізичної особи до статутного фонду емітента корпоративних прав в обмін на такі права і зобов'язано відобразити такі суми у податковому розрахунку за формою № 1ДФ з ознакою " 178".

Зазначена норма передбачена п.п. 165.1.44 ст. 165, п.п. 1.7 п. 16 1 підр. 10 розд. XX  Податкового кодексу України.

 

Організація, що не має статусу платника ПДВ, придбані від нерезидента послуги надає підприємству–платнику ПДВ. Чи є у такого підприємства право на податковий кредит?

Особою, відповідальною за нарахування та сплату ПДВ до бюджету у разі постачання послуг нерезидентами, у тому числі їх постійними представництвами, не зареєстрованими як платники ПДВ, якщо місце постачання послуг розташоване на митній території України, є отримувач послуг.

Такий отримувач послуг, що постачаються нерезидентами, місце постачання яких розташоване на митній території України, нараховує ПДВ за основною ставкою податку 20% на базу оподаткування, визначену згідно з п. 190.2 ст. 190 ПКУ.

Форма розрахунку податкових зобов'язань такого отримувача послуг у вигляді додатка до податкової декларації з ПДВ визначена наказом МФУ від 28.01.2016 №21 (у редакції від 23.02.2017 №276).

Розрахунок належить до податкової звітності з ПДВ та подається особою, не зареєстрованою як платник ПДВ, до контролюючого органу за місцем її податкового обліку. При цьому Розрахунок подається до контролюючого органу тільки за той звітний (податковий) період (календарний місяць), у якому такі послуги отримано.

Отже організація, яка не зареєстрована платником ПДВ, у разі придбання у нерезидента послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, повинна нарахувати і сплатити ПДВ як отримувач послуг від нерезидента.

До складу податкового кредиту відносяться суми ПДВ, сплачені/нараховані, зокрема, у разі здійснення платником податку операцій з придбання або виготовлення товарів та послуг; отримання послуг, наданих нерезидентом на митній території України, та в разі отримання послуг, місцем постачання яких є митна територія України.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в Єдиному реєстрі податкових накладних платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до складу податкового кредиту.

Також, підставою для нарахування сум податку, що відносяться до складу податкового кредиту без отримання податкової накладної, можуть бути документи, визначені у п. 201.11 ст. 201 ПКУ, які містять суму ПДВ.

Особа, яка не є зареєстрованим платником ПДВ, не має права на нарахування податку та складання податкових накладних.

Тобто, підприємство, яке не є зареєстрованим платником ПДВ, не має права на складання податкових накладних та нарахування сум ПДВ.

При цьому Розрахунок податкових зобов'язань не може бути підставою для включення сум ПДВ до складу податкового кредиту.

Отже, підстави для формування підприємством податкового кредиту у разі придбання ним послуг у організації, яка не зареєстрована платником ПДВ, на підставі Розрахунку податкових зобов'язань, складеному такою організацією при отриманні послуг від нерезидента, відсутні.

Зазначення норма передбачена п. 180.2 ст. 180, п. 198.1 ст. 198, п. 208.2 ст. 208, п. 201.8, п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу.

 

Хто є платниками екологічного податку за викиди двоокису вуглецю?

З 01.01.2019 набрали чинності зміни до Податкового кодексу України, в частині визначення критеріїв визнання неплатником податку екологічного податку за викиди двоокису вуглецю стаціонарними джерелами у атмосферне повітря, а також щодо встановлення граничної норми викидів двоокису вуглецю стаціонарними джерелами при визначенні бази оподаткування екологічним податком.

Платниками екологічного податку, у тому числі й за викиди вуглекислого газу стаціонарними джерелами, визнаються суб’єкти цивільних відносин, під час провадження діяльності яких здійснюються викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами забруднення.

Об’єктом та базою оподаткування екологічним податком, зокрема, є обсяги та види забруднюючих речовин, які викидаються в атмосферне повітря стаціонарними джерелами.

Не є платниками податку за викиди двоокису вуглецю суб’єкти, якими здійснюються такі викиди в обсязі не більше 500 тонн за рік.   

База оподаткування податком за викиди двоокису вуглецю за результатами податкового (звітного) року зменшується на обсяг таких викидів у розмірі 500 тонн за рік.

Тобто, у разі якщо річний обсяг викидів двоокису вуглецю перевищує 500 тонн за рік, суб’єкти зобов’язані зареєструватися платниками податку у податковому (звітному) періоді, в якому відбулося таке перевищення.

Такі платники зобов’язані скласти та подати податкову звітність, нарахувати та сплатити податок за податковий (звітний) період, у якому відбулося таке перевищення.

Отже, при обчисленні податкових зобов’язань з екологічного податку за викиди двоокису вуглецю у разі перевищення їх граничної кількості в обсязі 500 тонн у звітному (податковому) кварталі база оподаткування екологічним податком визначається як фактичний обсяг викидів двоокису вуглецю за податковий (звітний) квартал зменшений на обсяг таких викидів у розмірі 500 тонн.

З 1 січня 2019 року ставка екоподатку за викиди двоокису вуглецю (СО2) стаціонарними джерелами забруднення становитиме 10 гривень за тонну (замість 0,41 грн у 2018 році).

Платники екологічного податку складають податкові декларації екологічного податку за формою, затвердженою наказом МФУ від 17.08.2015 № 715 (із змінами).

Невід’ємною частиною Декларації є додатки (розрахунки).

До затвердження змін до Декларації у частині декларування податкових зобов’язань з екологічного податку за викиди двоокису вуглецю, податкові зобов’язання з екологічного податку за викиди двоокису вуглецю обчислюються та декларуються платниками екологічного податку в окремому Додатку 1 до Декларації.

Зазначена норма передбачена п.п. 240.1.1, п. 240.7 ст. 240, п. 242.1, п. 242.4 ст. 242 Податкового кодексу.

 

 

 

Декларування податкових зобов’язань з екологічного податку у разі здійснення викидів двоокису вуглецю в атмосферне повітря

Платниками екологічного податку, у тому числі й за викиди вуглекислого газу стаціонарними джерелами, визнаються суб’єкти цивільних відносин, під час провадження діяльності яких здійснюються викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами забруднення (п.п. 240.1.1 ст. 240 Податкового кдексу).

При цьому, не є платниками податку за викиди двоокису вуглецю суб’єкти, якими здійснюються такі викиди в обсязі не більше 500 тонн за рік (п. 240.7 ст. 240 ПКУ).

Якщо річний обсяг викидів двоокису вуглецю перевищує 500 тонн за рік, суб’єкти зобов’язані зареєструватися платниками податку у податковому (звітному) періоді, в якому відбулося таке перевищення.

Такі платники зобов’язані скласти та подати податкову звітність, нарахувати та сплатити податок за податковий (звітний) період, у якому відбулося таке перевищення.

База оподаткування екологічним податком за викиди двоокису вуглецю за результатами податкового (звітного) року зменшується на обсяг таких викидів у розмірі 500 тонн за рік (п. 242.4 ст. 242 ПКУ).

Базовим податковим (звітним) періодом визначено календарний квартал.

Платники екологічного податку складають податкові декларації екологічного податку за формою, затвердженою наказом МФУ від 17.08.2015 № 715 (із змінами).

Невід’ємною частиною Декларації є додатки (розрахунки).

Зокрема, розрахунок за викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами забруднення здійснюється у Додатку 1 до Декларації.

У разі недосягнення граничної річної кількості викидів двоокису вуглецю в обсязі 500 тонн у звітному (податковому) кварталі декларують податкові зобов’язання з екологічного податку за обсяги викидів інших забруднюючих речовин у Додатку 1 Декларації.

При цьому податкові зобов’язання за викиди двоокису вуглецю у такого платника не виникають, проте в окремому Додатку 1 до Декларації зазначається фактичний обсяг викидів двоокису вуглецю.

У разі перевищення їх граничної кількості в обсязі 500 тонн у звітному (податковому) кварталі база оподаткування екологічним податком визначається як фактичний обсяг викидів двоокису вуглецю за податковий (звітний) квартал зменшений на обсяг таких викидів у розмірі 500 тонн.

При декларуванні податкових зобов’язань з екологічного податку за викиди двоокису вуглецю у Додатку 1 до Декларації зазначається:

 у р. 4.1 – показники за І квартал 2019 року,

 у р. 4.2 – показники за ІІ квартал 2019 року,

у р. 4.3 – показники за ІІІ квартал 2019 року,

 у р. 4.4 – показники за ІV квартал 2019 року,

у р. 4.5 – показники для обчислення податкових зобов’язань з екологічного податку за звітний податковий квартал, що підлягають нарахуванню;

у колонці 2 рядків 4.1 – 4.5 – код двоокису вуглецю, що викидається в атмосферне повітря стаціонарними джерелами забруднення, визначений відповідно до Додатку 7 до Декларації – 243.4.001;

у колонці 3 рядків 4.1 – 4.4 – фактичний обсяг викидів двоокису вуглецю за І-VІ квартали звітного року;

у рядку 4.5 – зазначаються показники для обчислення податкових зобов’язань з екологічного податку, що підлягають нарахуванню за звітний (податковий) квартал, починаючи з кварталу у якому відбулося перевищення граничного обсягу викидів, а саме:

у колонці 2 рядка 4.5 – код двоокису вуглецю 243.4.001,

у колонці 3 рядка 4.5 – обсяг викидів двоокису вуглецю, що є базою оподаткування за звітний (податковий) квартал, що підлягає нарахуванню (база оподаткування обчислюється як різниця між фактичним обсягом викидів за такий звітний (податковий) квартал та величиною граничного обсягу викидів – 500 тонн, а у наступних звітних (податкових) періодах, після досягнення граничної норми викидів, зазначається фактичний обсяг викидів, що здійснено платником за звітний (податковий) квартал).

у колонці 4 рядка 4.5 – ставка податку 10,00 гривень;

у колонці 5 рядка 4.5 – зазначається обчислена сума податкового зобов’язання за звітний (податковий) квартал;

у рядку 4 колонки 5 – сума екологічного податку, що підлягає нарахуванню за звітний (податковий) період.

 

ГУ  ДФС у Запорізькій області інформує

 

Запорізькі автовласники поповнили місцеві бюджети на 1,3 мільйона гривень

У січні-лютому на Запоріжжі до місцевих бюджетів надійшло 1 мільйон 350 тисяч гривень транспортного податку.

Як повідомив в. о. начальника Головного управління ДФС у Запорізькій області Валерій Манько, із загальної суми 1 мільйон 123 тисячі сплатили власники автомобілів-юридичні особи, збільшивши відрахування порівняно з минулорічними майже на півтора відсотка. Внесок фізичних осіб за два місяці склав 227,6 тисячі.

Близько половини надходжень забезпечили автовласники обласного центру – 668 тисяч; Бердянські і Приморські спрямували до скарбниць громад 144 тисячі, Оріхівські та Гуляйпільські – 114 тисяч, Пологівські, Більмацькі та Розівські – 108 тисяч, майже сто тисяч перерахували Мелітопольські і Веселівські платники.

Нагадаємо, транспортний податок сплачують власники легкових автівок з датою випуску до п'яти років та середньоринковою вартістю понад півтора мільйона гривень. Ставка податку складає 25 тисяч гривень на рік.

Перелік легкових автомобілів, які підлягають оподаткуванню у 2019 році, розміщено на сайті Мінекономрозвитку: http://www.me.gov.ua/Vehicles/CalculatePrice?lang=uk-UA. Там же за допомогою онлайн-інструменту автовласники можуть самостійно розрахувати середньоринкову вартість транспортних засобів.

 

Запорізькі депутати розглянули питання реалізації обласних програм

У Запоріжжі відбулася двадцять дев'ята сесія Запорізької обласної ради сьомого скликання. У її роботі взяли участь голова Запорізької облдержадміністрації Костянтин Бриль, голова Запорізької обласної ради Григорій Самардак, в. о. начальника Головного управління ДФС у Запорізькій області Валерій Манько, очільники інших органів обласної та місцевої влади, правоохоронних відомств, народні депутати, представники громадськості.

Передувала заходу урочиста частина, під час якої були відзначені жителі Запорізької області за вагомий внесок у розвиток регіону.

У порядку денному пленарного засідання – кадрові, майнові, господарчі питання та депутатські звернення. Окрема увага присвячена розгляду реалізації регіональних програм, які фінансуються за бюджетні кошти. Значна частина з них мають соціально-економічну спрямованість і стосуються розвитку окремих галузей економіки та сфер життєдіяльності Запорізького краю.

 

Для отримання електронного підпису до фіскальної служби звернулись 7225 запорізьких платників

За перший квартал електронні довірчі послуги у фіскальній службі Запорізької області отримали 7225 платників податків. Фахівці запорізьких пунктів Акредитованого центру сертифікації сформували 18446 кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів.

Як підкреслив в. о. начальника Головного управління ДФС у Запорізькій області Валерій Манько, у цьому році запорізькі платники активніше звертаються за електронними ключами – у порівнянні з аналогічним періодом минулого року кількість клієнтів відділень АЦСК зросла на 441 особу.

Керівник фіскальної служби регіону відзначив, що співробітники центрів щоденно обслуговують, щонайменше, 80 відвідувачів. Серед них переважно суб'єкти підприємницької діяльності, посадові особи державних органів, підприємств, організацій та установ м. Запоріжжя та області.

Він також нагадав, що кваліфіковані сертифікати відкритих ключів надають доступ до десятків он-лайн сервісів ДФС, зокрема, які реалізовані і в Електронному кабінеті платника, а також до електронних послуг інших державних відомств.

 Більше інформації про умови і особливості надання електронних довірчих послуг – на сайті Акредитованого центру сертифікації ключів ІДД ДФС: http://acskidd.gov.ua.

 

Валерій Манько: "Роботодавці Запорізького регіону на соціальні видатки спрямували близько двох мільярдів"

За перший квартал 2019 року надходження ЄСВ до Пенсійного і соціальних фондів від запорізьких платників склали 1 мільярд 883 мільйона гривень (за оперативними даними, без показників великих підприємств, які обліковані в Запорізькому управлінні Офісу ВПП ДФС). Про це повідомив в. о. начальника Головного управління ДФС у Запорізькій області Валерій Манько, який зазначив, що рівень надходжень до показників минулого року збільшився на 307 мільйонів гривень.

 

 Завантажити весь документ

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь