Комиш-Зорянська селищна територіальна громада
Пологівського району Запорізької області

Пологівське управління ГУ ДФС у Запорізькій області інформує !

Дата: 17.04.2019 13:42
Кількість переглядів: 1377

Фото без опису  ДО 20 КВІТНЯ «ЗАГАЛЬНИКАМ»НЕОБХІДНО СПЛАТИТИ АВАНСОВІ ВНЕСКИ З ПДФО ЗА І КВАРТАЛ

Авансові платежі з податку на доходи фізичних осіб розраховуються фізичними особами — підприємцями, які обрали загальну систему оподаткування, самостійно згідно з фактичними даними, зазначеними у Книзі обліку доходів і витрат. Щоквартально авансові внески сплачуються до бюджету до 20 числа місяця, наступного за кожним календарним кварталом (до 20 квітня, до 20 липня і до 20 жовтня). Авансовий платіж за четвертий календарний квартал не розраховується та не сплачується.

Якщо результатом розрахунку авансового платежу за відповідний календарний квартал є від’ємне значення, то авансовий платіж за такий період не сплачується.

Остаточний розрахунок ПДФО за звітний податковий рік здійснюється платником податку на доходи фізичних осіб згідно з даними, зазначеними в річній податковій декларації, з урахуванням сплаченого ним протягом року ПДФО на підставі документального підтвердження факту його сплати.

Надмірно сплачені суми податку підлягають зарахуванню в рахунок майбутніх платежів з цього податку або поверненню платнику податку.

 

Здавали в оренду земельні паї – своєчасно задекларуйте свої доходи

У Пологівському управлінні ГУ ДФС у Запорізькій області повідомили. Якщо громадянин у 2018 році надавав в оренду іншій фізичній особі земельні ділянки сільськогосподарського призначення, земельну частку (пай), то він має самостійно визначити свої податкові зобов’язання за результатами року у декларації про майновий стан і доходи та сплатити податок з таких доходів за своєю податковою адресою.

Звертаємо увагу, що при отриманні такого ж доходу у 2019 році, сплачувати податок на доходи фізичних осіб необхідно буде до бюджету за місцезнаходженням земельних ділянок, наданих в оренду.

Відповідні зміни внесено Бюджетним кодексом України і вони набрали чинності з 1 січня 2019 року.

 

Звірка даних для нарахування фізичним особам земельному податку проводиться за заявою платника

Пологівське управління повідомляє, що відповідно до пункту  287.2 статті 287 Податкового кодексу України облік фізичних осіб – платників податку і нарахування відповідних сум земельного податку проводяться контролюючими органами за місцем знаходження земельної ділянки щороку до 1 травня.

Нормами Податкового кодексу України закріплено право фізичних осіб - платників земельного податку звернутись з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем знаходження земельної ділянки для проведення звірки даних, що стали підставою для визначення розміру податкових зобов'язань.

Громадяни мають право провести звірку  щодо:

- розміру площі земельної ділянки, що перебуває у власності та/або користуванні платника податку;

-  права на користування пільгою із сплати податку;

-  розміру ставки податку;

-  нарахованої суми податку.

У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючого органу та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів, контролюючий орган проводить перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення, у такому випадку, вважається скасованим.

Нарахування фізичним особам сум податку проводиться контролюючими органами (за місцем знаходження земельної ділянки).  Податкові повідомлення-рішення надсилають платникові за місцем його реєстрації до 1 липня поточного року. Податок фізичними особами сплачується протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення.

Сплату нарахованих податкових зобов’язань необхідно здійснити не пізніше 26 квітня 2019 року

Пологівське управління інформує, що відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України «Про перенесення робочих днів у 2019 році» від 10.01.2019 № 7-р у квітні поточного року вівторок 30 квітня перенесено на суботу 11 травня, тобто останній день сплати нарахованих податкових зобов’язань з податків і зборів припадає на вихідний день 30 квітня  2019 року.

Нормами податкового кодексу України не передбачено перенесення термінів слати податків і зборів (п.57.1 ст.57 Кодексу), тому сплату нарахованих поточних податкових зобов’язань необхідно здійснити не пізніше 26 квітня 2019 року.

 

Чи потрібно декларувати отриманий дохід від продажу авто?

Пологівське управління ГУ ДФС у Запорізькій області повідомляє. Отриманий протягом звітного (податкового) року продавцем дохід від продажу іншим фізичним особам одного з об’єктів рухомого майна: легкового автомобіля, мотоцикла, мопеда, не підлягає оподаткуванню.

            У разі продажу протягом року двох чи більше об’єктів рухомого майна дохід, отриманий платником, підлягає оподаткуванню податком на доходи фізичних осіб (далі - ПДФО) за ставкою 5% та військовим збором за ставкою 1,5% (ст. 167 Податкового кодексу України (далі - ПКУ).

  При цьому слід зазначити, що якщо упродовж року фізична особа продавала інші транспортні засоби, зокрема вантажний автомобіль або транспортний засіб спеціалізованого призначення, то дохід від такого продажу підлягає оподаткуванню ПДФО за ставкою 5 % та військовим збором за ставкою 1,5%, незалежно від кількості таких операцій з продажу впродовж року.

  В управлінні нагадують, що відповідно ст. 179 ПКУ обов'язок платника податку щодо подання податкової декларації вважається виконаним і податкова декларація не подається, якщо такий платник податку отримував доходи, зокрема від операцій продажу майна чи даруванні, при нотаріальному посвідченні договорів,  за якими був сплачений податок, відповідно до розділу IV Кодексу. У інших випадках, наприклад, укладення та оформлення таких операцій безпосередньо в сервісних центрах Міністерства внутрішніх справ, платник податку, який при продажу транспортного засобу отримав дохід, що підлягає оподаткуванню, від іншої фізичної особи, зобов’язаний подати річну податкову декларацію про майновий стан і доходи.

 

Якщо у 2018 році ви отримали спадщину або дарунок, подайте декларацію                             до 2 травня

Якщо у 2018 році ви отримали спадщину або дарунок від фізичної особи-резидента, але, при цьому, не відноситесь до членів сім’ї першого та другого ступенів споріднення - ваш обов’язок подати Декларацію про майновий стан і доходи до підрозділів фіскальної служби за місцем вашої податкової адреси (реєстрації) до 2 травня 2019 року.

Звертаємо увагу, що для декларування доходів громадян - спадкоємців або обдаровуваних розподіляють на дві категорії: ті, хто зобов’язані подати річну декларацію та ті, хто має право подати декларацію. До якої з категорій віднести спадкоємця залежить від ступеня його споріднення зі спадкодавцем, а також резидентського статусу.

До членів сім’ї першого та другого ступенів споріднення спадкодавця чи дарувальника відносяться: його батьки, чоловік/дружина, діти, у тому числі усиновлені, рідні брати та сестри, дід та баба( збоку матері і збоку батька), онуки.

Нагадаємо:  згідно з чинним законодавством вартість будь-якої спадщини (дарунка) оподатковується податком на доходи фізичних осіб за ставкою 5 відсотків та військовим збором. Якщо ж така спадщина (подарунок) успадковується (отримується) спадкоємцем (обдаровуваним) резидентом від нерезидента або навпаки, то у цьому випадку будь-який об’єкт спадщини (подарунка), що успадковується (отримується), окрім військового збору за ставкою 1,5 відсотка, оподатковується податком на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО) за ставкою 18 відсотків.

А ось коли об’єкти спадщини (дарування) успадковуються (отримуються у дарунок) від членів сім’ї спадкодавця (дарувальника) першого та другого ступенів споріднення - такий дохід у вигляді вартості успадкованого (подарованого) майна оподатковується за нульовою ставкою ПДФО та звільняється і від оподаткування військовим збором.

Обов’язок платника податку щодо подання податкової декларації вважається виконаним і податкова декларація не подається, якщо платник податку отримував доходи, зокрема, у вигляді об’єктів спадщини, які оподатковуються за нульовою ставкою податку та/або з яких сплачено податок відповідно до п. 174.3 ст. 174 Податкового кодексу.

Таким чином, фізичні особи, що одержали дохід у вигляді спадщини (подарунку), який оподатковується за нульовою ставкою податку, не зобов’язані включати вартість такої спадщини (подарунку) до складу загального річного оподатковуваного доходу. Вони можуть не подавати річну податкову декларацію про майновий стан і доходи, але за умови відсутності інших підстав для подання декларації.

 

Податковим агентом дохід нараховано, але не виплачено. Коли перераховувати податок з доходів фізичних осіб?

Податковий агент, який нараховує (виплачує, надає) оподатковуваний дохід на користь платника податку, зобов’язаний утримувати податок на доходи фізичних осіб із суми такого доходу за його рахунок.

Податок на доходи фізичних осіб сплачується (перераховується) до бюджету під час виплати оподатковуваного доходу єдиним платіжним документом. Банки приймають платіжні документи на виплату доходу лише за умови одночасного подання розрахункового документа на перерахування податку до бюджету.

Якщо оподатковуваний дохід надається у негрошовій формі чи виплачується готівкою з каси податкового агента, податок на доходи фізичних осіб сплачується (перераховується) до бюджету протягом трьох банківських днів з дня, що настає за днем такого нарахування (виплати, надання).

У разі якщо оподатковуваний дохід нараховується податковим агентом, але не виплачується (не надається) платнику податку, то податок, який підлягає утриманню з такого нарахованого доходу, підлягає перерахуванню до бюджету податковим агентом у строки, встановлені ПКУ для місячного податкового періоду, тобто не пізніше 30 календарних днів, наступних за місяцем нарахування доходу.

Зазначена норма передбачена п.п. 168.1.1 - п.п. 168.1.5 ст. 168 Податкового кодексу.

 

Філія підприємства реалізує товари з використанням РРО. Порядок здавання готівкової виручки

Готівка, що надходить до кас, повинна своєчасно та в повній сумі оприбутковуватися.

Оприбуткуванням готівки в касах підприємств та їх відокремлених підрозділів, які проводять готівкові розрахунки із застосуванням РРО та з оформленням їх касовими ордерами і веденням касової книги, є здійснення обліку готівки в повній сумі її фактичних надходжень у касовій книзі на підставі прибуткових касових ордерів.

Оприбуткуванням готівки в касах відокремлених підрозділів установ/підприємств, які проводять готівкові розрахунки із застосуванням РРО без ведення касової книги, є забезпечення зберігання щоденних фіскальних звітних чеків (щоденних Z-звітів) в електронній формі і занесення інформації згідно з фіскальними звітними чеками до відповідних книг обліку (Книги обліку розрахункових операцій (КОРО) – у разі її використання).

Оприбуткуванням готівки в касах суб’єктів господарювання, які проводять готівкові розрахунки із застосуванням КОРО без застосування РРО, є занесення даних розрахункових квитанцій до КОРО.

Підприємство зобов’язане розробити та затвердити внутрішнім документом порядок оприбуткування готівки в касі, у якому врахувати особливості роботи як підприємства, так і його відокремлених підрозділів (внутрішній трудовий розпорядок, режим роботи, графіки змінності, порядок та особливості здавання готівкової виручки (готівки) до банку). Для відокремлених підрозділів підприємства порядок оприбуткування готівки в касі встановлюється та доводиться внутрішніми документами підприємства.

Підприємства, що мають відокремлені підрозділи, які проводять касові операції і режим роботи яких не збігається з розпорядком функціонування бухгалтерії підприємства – юридичної особи (у тому числі у вихідні та святкові дні), внутрішнім документом визначають порядок взаємодії відокремлених підрозділів із бухгалтерією підприємств відповідно до вимог законодавства України.

Відокремлені підрозділи підприємств, які здійснюють готівкові розрахунки із застосуванням РРО та/або РК та веденням КОРО, але не проводять операцій з приймання (видачі) готівки за касовими ордерами, касової книги не ведуть.

Відокремлені підрозділи підприємств мають право здавати готівкову виручку безпосередньо до кас юридичних осіб або банку чи небанківської фінансової установи, які в установленому законодавством порядку отримали ліцензію на переказ коштів у національній валюті без відкриття рахунку для її переказу і зарахування на банківські рахунки юридичних осіб.

Отже, відокремлені підрозділи підприємств мають право здавати готівкову виручку безпосередньо до кас юридичних осіб або банку чи небанківської фінансової установи, які в установленому законодавством порядку отримали ліцензію на переказ коштів у національній валюті без відкриття рахунку для її переказу і зарахування на банківські рахунки юридичних осіб без її оприбуткування в касі підприємства.

Зазначена норма передбачена п. 11, п. 12 розд. ІІ, п. 2, п. 58 розд. VI, п. 39, п. 40 розд. IV «Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні», затвердженого постановою Правління НБУ від 29.12.2017 № 148.

 

Як звернутись до фіскального органу для отримання відповіді

За зверненням платників податків фіскальні органи надають їм безоплатно індивідуальні податкові консультації з питань практичного застосування окремих норм податкового та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на фіскальні органи, протягом 25 календарних днів, що настають за днем отримання такого звернення даним контролюючим органом.

Таке звернення в письмовій формі повинно містити:

- найменування для юридичної особи або прізвище, ім'я, по батькові для фізичної особи, податкову адресу, а також номер засобу зв'язку та адресу електронної пошти, якщо такі наявні;

- код згідно з ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб) або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті);

- зазначення, в чому полягає практична необхідність отримання податкової консультації;

- підпис платника податків;

- дату підписання звернення.

На звернення платника податків, що не відповідає зазначеним вимогам, податкова консультація не надається, а надсилається відповідь у порядку та строки, передбачені Законом України "Про звернення громадян".

Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства.

Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв'язку (електронне звернення).

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.

В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв'язку з ним.

Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз'ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження.

Якщо питання, порушені в одержаному органом державної влади, місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності, об'єднаннями громадян або посадовими особами зверненні, не входять до їх повноважень, воно в термін не більше п'яти днів пересилається ними за належністю відповідному органу чи посадовій особі, про що повідомляється громадянину, який подав звернення.

У разі якщо звернення не містить даних, необхідних для прийняття обгрунтованого рішення органом чи посадовою особою, воно в той же термін повертається громадянину з відповідними роз'ясненнями.

Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

Зазначена норма передбачена п. 52.1 ст. 52 Податкового кодексу, ст. 5, ст. 7, ст. 8 Закону України від 02.10.1996 № 393/96-ВР "Про звернення громадян".

 

Підприємець застосовує загальну систему оподаткування. Який порядок звітування?

Фізичні особи – підприємці на загальній системі оподаткування подають до фіскального органу податкову декларацію про майновий стан і доходи за місцем своєї податкової адреси за результатами календарного року у строки, встановлені  для річного звітного податкового періоду, в якій також зазначаються авансові платежі з податку на доходи фізичних осіб.

При цьому податкова декларація подається за звітний (податковий) період, який дорівнює календарному року для платників податку на доходи фізичних осіб – підприємців, протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року.

Авансові платежі з податку на доходи фізичних осіб розраховуються платником податку самостійно згідно з фактичними даними, зазначеними у Книзі обліку доходів і витрат, кожного календарного кварталу та сплачуються до бюджету до 20 числа місяця, наступного за кожним календарним кварталом (до 20 квітня, до 20 липня і до 20 жовтня).

Авансовий платіж за четвертий календарний квартал не розраховується та не сплачується.

Якщо результатом розрахунку авансового платежу за відповідний календарний квартал є від’ємне значення, то авансовий платіж за такий період не сплачується.

Остаточний розрахунок податку на доходи фізичних осіб за звітний податковий рік здійснюється платником самостійно згідно з даними, зазначеними в податковій декларації, з урахуванням сплаченого ним протягом року податку на доходи фізичних осіб на підставі документального підтвердження факту його сплати.

Надмірно сплачені суми податку на доходи фізичних осіб підлягають зарахуванню в рахунок майбутніх платежів з цього податку або поверненню платнику податку в порядку, передбаченому ПКУ.

Платник податків зобов’язаний самостійно сплатити суму податкового зобов’язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого ПКУ для подання податкової декларації.

Фізичні особи – підприємці в податковій декларації поряд з доходами від підприємницької діяльності мають зазначати інші доходи з джерел їх походження з України та іноземні доходи.

Фізичні особи, стосовно яких проведено державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця за її рішенням, подають податкову декларацію за останній базовий податковий (звітний) період, в якій відображаються виключно доходи від проведення підприємницької діяльності, протягом 30 календарних днів з дня проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності.

В цьому випадку останнім базовим податковим (звітним) періодом є період з дня, наступного за днем закінчення попереднього базового податкового (звітного) періоду до останнього дня календарного місяця, в якому проведено державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності.

Зазначена норма передбачена п.п. 49.18.5 ст. 49, п. 57.1 ст. 57, п.п. 177.5.1, п.п. 177.5.3 ст. 177 Податкового кодексу.

 

Поточний розрахунковий рахунок фізичної особи не може використовуватись для операцій із здійснення підприємницької діяльності

Фізичні особи мають право відкривати рахунки для здійснення підприємницької, незалежної професійної діяльності та для власних потреб.

Особа, яка відкриває рахунок фізичній особі (власник рахунку/представник власника рахунку/особа, яка відкриває рахунок на користь третьої особи), зобов’язана письмово повідомити банк про наявність або відсутність у власника рахунку статусу підприємця або особи, яка провадить незалежну професійну діяльність.

Забороняється використовувати поточні рахунки фізичних осіб для проведення операцій, пов’язаних із здійсненням підприємницької та незалежної професійної діяльності.

За поточними рахунками в національній валюті фізичних осіб – резидентів здійснюються всі види розрахунково-касових операцій відповідно до умов договору та вимог законодавства України, які не пов’язані із здійсненням підприємницької діяльності.

Отже, фізична особа – підприємець не може використовувати поточний розрахунковий рахунок, відкритий на фізичну особу, для проведення операцій, пов’язаних із здійсненням підприємницької діяльності.

Зазначена норма передбачена п. 1.3, п. 1.14 глави 1, п. 7.7, п. 7.8  глави 7 «Інструкції про порядок відкриття, використання і закриття рахунків у національній та іноземних валютах», затвердженої постановою Правління НБУ від 12.11.2003 № 492.

 

Строки давності, встановлені для застосування штрафних санкцій

Граничні строки застосування штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) до платників податків відповідають строкам давності для нарахування податкових зобов’язань, визначеним ст. 102 Податкового кодексу.

Контролюючий орган, крім випадків, визначених п. 102.2 ст. 102 ПКУ (коли грошове зобов’язання може бути нараховане без дотримання строку давності), має право провести перевірку та самостійно визначити суму грошових зобов’язань платника податків, не пізніше закінчення 1095 дня (2555 дня у разі проведення перевірки контрольованої операції відповідно до ст. 39 ПКУ), що настає за останнім днем граничного строку подання податкової декларації, звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації, та/або граничного строку сплати грошових зобов’язань, нарахованих контролюючим органом, а якщо така податкова декларація була надана пізніше, – за днем її фактичного подання.

Якщо протягом зазначеного строку контролюючий орган не визначає суму грошових зобов’язань, платник податків вважається вільним від такого грошового зобов’язання (в тому числі від нарахованої пені), а спір стосовно такої декларації та/або податкового повідомлення не підлягає розгляду в адміністративному або судовому порядку.

 У разі подання платником податку уточнюючого розрахунку до податкової декларації контролюючий орган має право визначити суму податкових зобов’язань за такою податковою декларацією протягом 1095 днів з дня подання уточнюючого розрахунку.

Зазначена норма передбачена п. 102.1 ст. 102, п. 114.1 ст. 114 Податкового кодексу.

 

Якщо змінили основне місце обліку, отримайте нові кваліфіковані сертифікати відкритих ключів

Користувачі електронних довірчих послуг зобов’язані своєчасно надавати надавачу електронних довірчих послуг інформацію про зміну ідентифікаційних даних, які містять сертифікат відкритого ключа.

Отже, у разі зміни місця обліку суб’єкта господарювання або фізичної особи, користувачу електронних довірчих послуг необхідно звернутися до надавача електронних довірчих послуг із заявою на скасування кваліфікованих сертифікатів, які містять недостовірну інформацію, та надати комплект реєстраційних документів для формування нових кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів.

Зазначена норма передбачена ст. 12 Закону України від 05.10.2017 № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги» та п.п. 3.4.6 розд. 3 Договору про надання електронних довірчих послуг, затвердженого наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 05.11.2018 № 121.

 

Подання юридичною особою повідомлення за ф. № 20-ОПП щодо відокремлених підрозділів

З метою проведення податкового контролю платники податків підлягають реєстрації або взяттю на облік у контролюючих органах за місцезнаходженням юридичних осіб, відокремлених підрозділів юридичних осіб, місцем проживання особи (основне місце обліку), а також за місцем розташування (реєстрації) їх підрозділів, рухомого та нерухомого майна, об’єктів оподаткування або об’єктів, які пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (неосновне місце обліку).

Платник податків зобов’язаний стати на облік у відповідних контролюючих органах за основним та неосновним місцем обліку, повідомляти про всі об’єкти оподаткування і об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, контролюючі органи за основним місцем обліку згідно з порядком обліку платників податків.

Форму № 20-ОПП «Повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність» визначено у додатку 10 до Порядку № 1588 (повідомлення за ф. № 20-ОПП) (розд. VIII «Порядку обліку платників податків і зборів», затвердженого наказом МФУ від 09.12.2011 № 1588 (у редакції від 22.04.2014 № 462).

Таке повідомлення подається протягом 10 робочих днів після створення відокремленого підрозділу, реєстрації рухомого чи нерухомого майна чи відкриття об’єкта чи підрозділу, через які провадиться діяльність або які підлягають оподаткуванню.

Отже, відокремлений підрозділ юридичної особи (філія, представництво) зобов’язаний стати на облік у фіскальних органах, повідомляти про всі об’єкти оподаткування і об’єкти пов’язані з оподаткуванням, через які здійснюється діяльність або щодо яких виникає обов’язок із сплати податків та зборів у відокремленого підрозділу шляхом подання до фіскального органу повідомлення за ф. № 20-ОПП.

У разі закриття відокремленого підрозділу такий відокремлений підрозділ подає до контролюючого органу повідомлення за ф. № 20-ОПП з інформацією про закриття об’єктів оподаткування, а юридична особа - повідомлення за ф. № 20-ОПП з інформацією про відкриття об’єктів оподаткування, що не припиняються із закриттям відокремленого підрозділу.

Так само подаються повідомлення і у разі передачі об’єкта відокремленого підрозділу на баланс іншого відокремленого підрозділу чи юридичної особи або якщо внаслідок організаційних чи інших змін об’єкт перестав бути об’єктом оподаткування відокремленого підрозділу. Зазначена норма передбачена п. 63.3 ст. 63 Податкового кодексу.                                                                        

ГУ  ДФС у Запорізькій області

 

На запорізьких підприємствах виявлено 140 неоформлених працівників

Фіскальна служба регіону та Головне управління Держпраці в Запорізькій області продовжують реалізовувати спільні заходи, спрямовані на легалізацію ринку праці. Відповідно до складеного та підписаного обома відомствами плану, починаючи з жовтня 2018 року відбувається спільна робота з детінізації зайнятості та доходів населення.

Як повідомив в. о. начальника Головного управління ДФС у Запорізькій області Валерій Манько, перевірки здійснюються відповідно до узгодженого графіку та у визначених галузях. Якщо у минулому році пріоритетними сферами були будівництво і роздрібна торгівля, то за три місяці поточного року основна увага перевіряючих була сконцентрована на об'єктах з надання послуг технічного обслуговування автомобілів та торгівлі.

Усього за січень-березень фахівці фіскальної служби та Держпраці Запорізької області провели 81 перевірку, в результаті яких у 44 роботодавців були встановлені порушення законодавства про працю. Зокрема, виявлено 57 неоформлених працівників, ще з 53 робітниками були укладені угоди цивільно-правового характеру всупереч тому, що вони працювали повний день, щомісячно отримували зарплату тощо.

За результатами контрольних заходів на порушників трудового законодавства складені матеріали за ст. 265 Кодексу законів про працю. Крім того, керівники підприємств подали 97 повідомлень про прийняття на роботу.

Також з початку року податківці здійснили 39 перевірок суб'єктів господарювання, в результаті яких було виявлено 83 особи, що працювали без належного оформлення трудових відносин та отримували зарплату "у конвертах".

Крім того, одним із основних напрямів діяльності фіскальної служби з детінізації ринку праці залишається роз'яснювальна робота з працедавцями. Лише цього року було проведено майже півтори тисячі зустрічей з представниками бізнесу. На даний час 302 суб'єкти господарювання добровільно збільшили штат та оформили трудові відносини з 659 особами.

Завдяки новоствореним робочим місцям до бюджетів додатково надійшло 2,4 мільйона гривень податку на доходи фізичних осіб та 2,9 мільйона гривень єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування.

 

Співоча декларація: відомий запорізький пісняр задекларував доходи

Заслуженого артиста естрадного мистецтва Анатолія Сердюка добре знають у Запоріжжі. Починаючи з дев'яностих, співак та композитор присвячував нашому місту та області численні пісні, в його творчому доробку понад 160 композицій про героїчну історію нашого краю, про Хортицю, степ, козацтво, Гуляй-поле, патріотичні та ліричні пісні.

Але на пісенній творчості Анатолій Cердюк не зупиняється, нещодавно вийшла його книга "Щоби бути українцями – говорімо українською". В ній автор дає настанови щодо правильного вживання слів та наголосів, а також досліджує запорізькі топоніми.

Свою патріотичну громадянську позицію артист висловлює не лише у творчості, але і у відповідальному ставленні до сплати податків. В Олександрівській податковій інспекції Анатолій Сердюк – частий гість, податківці зустрічають його як доброго друга. Цього разу співак прийшов подати декларацію про майновий стан і доходи. Він зазначив, що сплачені податки ідуть на розвиток нашої держави, з них отримують заробітну платню вчителі, лікарі, військовослужбовці. Тож Анатолій Сердюк закликав запоріжців так само виконати свій громадянський обов'язок, задекларувати неоподатковані доходи та сплатити з них податок.

Нагадуємо, що термін подачі декларації про майновий стан і доходи для фізичних осіб спливає 2 травня.

 

Запорізькі комунальні підприємства поповнили місцеві бюджети на 113 мільйонів гривень

У січні-березні 2019 року підприємства комунальної форми власності сплатили до місцевих бюджетів 113 мільйонів гривень податку на прибуток. Як зазначив в. о. начальника Головного управління ДФС у Запорізькій області Валерій Манько, рівень сплати зріс на 69 мільйонів або на 157 відсотків порівняно з минулорічними показниками.

У березні суб'єкти господарювання регіону спрямували до скарбниць громад 75,5 мільйона, що на 47 мільйонів більше, ніж торік.

З початку року значні надходження забезпечили підприємства, які здійснюють господарську діяльність у м. Запоріжжя – 33,5 мільйона, від платників м. Бердянськ, Бердянського та Приморського районів надійшло 4,4 мільйона, м. Мелітополь, Мелітопольського та Веселівського районів – 4,2 мільйона, Вільнянського, Запорізького, Новомиколаївського районів – більш ніж 1,2 мільйона, Василівського та Михайлівського районів – 935 тисяч тощо.

Нагадуємо, податок на прибуток комунальних підприємств стовідсотково зараховується до місцевих бюджетів. Основна (базова) ставка податку складає 18 відсотків.

 

Валерій Манько: "Мешканці Запорізької області вже подали 22 тисячі декларацій"

З початку кампанії «Декларування – 2019» у Запорізькій області було подано 22 тисячі 122 декларації про майновий стан та доходи, отримані у 2018 році.

Як повідомив в. о. начальника Головного управління ДФС у Запорізькій області Валерій Манько, за перші три місяці деклараційної кампанії запоріжці задекларували майже 999 мільйонів гривень доходів, з яких у минулому році не були сплачені податки.

На сьогодні до бюджетів вже сплачено 27 мільйонів гривень податку на доходи фізичних осіб та 3,6 мільйона військового збору, що на 15,5 мільйона більше, ніж за аналогічний період минулого року.

Більшість мешканців області декларували дохід отриманий від реалізації вирощеної на власних земельних ділянках сільськогосподарської продукції (14,4 тисячі декларацій). Також запоріжці звітували про отриману спадщину (1,1 тисячі декларацій ) та прибутки від надання в оренду нерухомого майна (657 декларацій).

Крім того, станом на 1 квітня свої доходи задекларували 29 "мільйонерів". Статки цих громадян перевищили мільйон гривень на рік. До бюджетів вони спрямували 12,1 мільйона гривень податків.

Правом на податкову знижку скористалися 3565 осіб, які вже отримали 5,8 мільйона гривень раніше сплаченого податку на доходи фізичних осіб.

Валерій Манько нагадав, що до закінчення кампанії декларування залишилося менше місяця та закликав громадян не зволікати і задекларувати доходи, не чекаючи 2 травня. Це можна зробити в один із трьох способів: особисто або уповноваженою особою у Центрах обслуговування платників податкових інспекцій (за місцем реєстрації), направити поштою, а також за допомогою електронного цифрового підпису в Електронному кабінеті ( https://cabinet.sfs.gov.uа ).

 

Фото без опису Завантажити весь документ


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь