За рахунок погашення податкового боргу до бюджету Пологівського, Більмацького та Розівського районів надійшло 3,7 млн.грн.
Протягом січня – листопада 2019 року до зведеного бюджету забезпечено надходжень в рахунок погашення податкового боргу у розмірі 3,7 млн.грн, в тому числі до державного бюджету – 1,7 млн.грн., до місцевих бюджетів – 1,9 млн. гривень. Про це повідомила начальниця Пологівського управління Світлана Бруй.
Загальна сума податкового боргу станом на 1 грудня 2019 року до бюджетів усіх рівнів по Пологівській області склала 7,9 млн. гривень.
З метою оперативного та повного погашення заборгованості суб’єктів господарювання з податків і зборів, фахівцями обласного управління податкової служби вживаються усі передбачені чинним законодавством заходи. Зокрема, з початку 2019 року податковими органами описано у податкову заставу майно по семи боржниках. Станом на 01.12.2019 року борг по п’ятьох із них погашено боржниками. З рахунків боржників стягнено 55,8 тисяч гривень.
Крім того, протягом 11 місяців поточного року зусиллями фахівців Пологівського відділення Головного управління ДПС у Запорізькій області скорочено борг зі сплати єдиного соціального внеску на 0,1 млн гривень. Загалом же станом на 01.12.2019 року борг з ЄСВ склав 2,6 млн. гривень.
Роз’яснення законодавства
Отримання відомостей про розрахунки з бюджетом користувачами Електронного кабінету
Пологівське управління ГУ ДПС у Запорізькій області інформує, що ДПС України на офіційному вебпорталі за посиланням https://tax.gov.ua/nove-pro-podatki--novini-/401948.html повідомила, що Електронний кабінет забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених Податковим кодексом України (далі – ПКУ) та нормативно-правовими актами, що прийняті на підставі та на виконання ПКУ, зокрема проведення звірки розрахунків платників податків з державним та місцевими бюджетами, а також одержання документа, що підтверджує стан розрахунків, який формується автоматизовано шляхом вивантаження відповідної інформації з Електронного кабінету із накладенням електронного підпису посадової особи контролюючого органу та печатки контролюючого органу (ст. 42¹ ПКУ).
Отримання відомостей про розрахунки
з бюджетом користувачами Електронного кабінету
1. Створення та подання заяви в Електронному кабінеті
Меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету дозволяє платнику в електронному вигляді створити та надіслати до ДПС Запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС (далі – Запит) за формою «F/J1300203».
Верхня панель навігації у вікні «Заяви, запити для отримання інформації» дозволяє встановити відповідний період та обмежити перелік документів за типом «J(F)13 Запити та довідки». Зі списку документів обирається Запит (F/J1300203) натисканням лівої клавіші миші.
У наступному вікні в полях «Регіон» та «Район» обирається відповідний територіальний орган ДПС (за замовчуванням встановлено орган ДПС за місцем основної реєстрації) та натискається кнопка «Створити».
Поля форми Запиту заповнюються системою автоматично, а саме:
- найменування; прізвище ім’я, по батькові платника податків;
- податковий номер платника податку або серія та номер паспорта;
- дата відправлення Запиту до ДПС.
Автоматичне заповнення таких полів можна відмінити, знявши позначку «Авто розрахунок».
Зберегти створений Запит можна натиснувши кнопку «Зберегти». Збережений документ можна підписати та відправити до органу ДПС, натиснувши кнопки «Підписати» та «Відправити».
Відповідь на Запит надсилається платнику податків в Електронний кабінет не пізніше 15 робочих днів з дня його отримання у вигляді витягу з інформаційної системи органів ДПС щодо стану розрахунків платника з бюджетом та цільовими фондами за формою «F/J1400203» (далі – Витяг), який можна переглянути у вкладці Вхідні документи режиму Вхідні/вихідні документи. Витяг формується за період, вибраний платником податків при створені Запиту з урахуванням строків давності, станом на дату відправлення Запиту до органів ДПС.
Звертаємо увагу! Аналогічно як і в Електронному кабінеті, платник має можливість направити Запит та отримати Витяг, скориставшись засобами ІТС «Єдине вікно подання електронної звітності». При цьому сформований Витяг направляється також на електронну пошту платника, з якої було відправлено Запит. |
2. Перегляд в режимі реального часу
Самостійно, в режимі реального часу перевірити дані, за якими сформовано Витяг, та/або отримати відомості про розрахунки з бюджетами та цільовими фондами платники можуть також за допомогою меню «Стан розрахунків з бюджетом» приватної частини Електронного кабінету шляхом доступу до облікових показників інтегрованих карток.
Довідково: З метою обліку нарахованих і сплачених сум податків, зборів та інших платежів до бюджетів, єдиного внеску контролюючими органами відкриваються інтегровані картки платників (далі – ІКП) за кожним платником та кожним видом платежу, які повинні сплачуватися такими платниками. ІКП містить інформацію про облікові операції та облікові показники, які характеризують стан розрахунків платника податків з бюджетами та цільовими фондами за відповідним видом платежу. |
У даному меню переглянути інформацію про розрахунки з бюджетом можна за останні два роки у розрізі:
- органу ДПС;
- назви податку (платежу), платіж (код);
- бюджетного рахунка.
Натиснувши на назву податку (платежу), відкриється інтегрована картка обраного податку (платежу), яка містить таку інформацію про проведені операції:
- дата та код операції;
- сума операції;
- нараховано/зменшено;
- сплачено/повернуто;
- сальдо розрахунків;
- сплачено/повернуто пені;
- залишок несплаченої пені.
Вивантажити отриману (сформовану) інформацію можна у форматі XLS.
Нагадуємо! Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.taх.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС. Вхід до приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету здійснюється після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів – кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг або через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID). |
Водночас у платника є можливість отримати інформацію щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за місцем його знаходження на податковому обліку у контролюючому органі.
За бажанням платника та його зверненням до органу ДПС відповідна інформація надається йому у вигляді довідки довільної форми у терміни, встановлені статтею 20 Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» (із змінами), а саме не пізніше 15 робочих днів з дня отримання такого звернення».
В Електронному кабінеті можна переглянути інформацію щодо реквізитів рахунка у СЕА ПДВ
Пологівське управління ГУ ДПС у Запорізькій області нагадує, що Електронний кабінет забезпечує можливість реалізації платниками податків прав та обов’язків, визначених Податковим кодексом України (далі – ПКУ) та нормативно-правовими актами, що прийняті на підставі та на виконання ПКУ, шляхом, зокрема перегляду в режимі реального часу інформації про платника податків, що збирається, використовується та формується контролюючими органами у зв’язку з обліком платників податків та адмініструванням податків, зборів, дані системи електронного адміністрування ПДВ (далі – СЕА ПДВ).
Норми встановлені п. 42¹.2 ст. 42¹ ПКУ.
Вхід до Електронного кабінету здійснюється за посиланням http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.
Інформацію щодо реквізитів рахунка у СЕА ПДВ платники податків мають можливість переглянути у приватній частині Електронного кабінету у вкладці «Дані про банківські рахунки» режиму «Облікові дані платника» та у вкладці «Реєстр транзакцій» режиму «Система електронного адміністрування ПДВ».
Одночасне нарахування єдиного внеску по минулим, поточним та майбутнім виплатам: визначення бази оподаткування
Пологівське управління Головного управління ДПС у Запорізькій області звертає увагу, що єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок) для платників, зазначених у ст. 4 Закону України від 08 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (далі – Закон № 2464), встановлюється у розмірі 22 відсотки до визначеної ст. 7 Закону № 2464 бази нарахування єдиного внеску.
У разі якщо база нарахування єдиного внеску не перевищує розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на місяць, за який отримано дохід, сума єдиного внеску розраховується як добуток розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на місяць, за який отримано дохід (прибуток), та ставки єдиного внеску. Умовою застосування зазначеної норми є перебування найманого працівника у трудових відносинах повний календарний місяць або відпрацювання всіх робочих днів звітного місяця.
Норми встановлені ч. 5 ст. 8 Закону № 2464.
Згідно з п. 9 розділу IV Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 № 435 (далі – Порядок № 435), на одну застраховану особу допускається декілька записів у таблиці 6 додатка 4 до Порядку № 435, якщо протягом одного звітного періоду нарахування здійснювалися за поточні та майбутні (відпускні, допомога у зв’язку з вагітністю та пологами), за минулі (лікарняні, тимчасова непрацездатність та перебування у відпустці у зв’язку з вагітністю та пологами та нарахування сум заробітної плати (доходу) за виконану роботу (надані послуги), строк виконання яких перевищує календарний місяць, а також за відпрацьований час після звільнення з роботи або згідно з рішенням суду – середня заробітна плата за вимушений прогул) періоди.
Кількість календарних днів перебування у трудових/цивільно-правових відносинах протягом звітного місяця не може зазначатися у звітному місяці за майбутні та минулі звітні періоди, за винятком відпустки, відпустки у зв’язку з вагітністю та пологами та випадків поновлення на роботі особи за рішенням суду.
За наявності декількох рядків по одній застрахованій особі кількість календарних днів перебування у трудових/цивільно-правових відносинах протягом звітного місяця зазначається лише в одному, а саме в тому, в якому зазначаються дані про суми заробітної плати (за їх наявності).
Отже, нарахування єдиного внеску працівнику, якому розраховуються відпускні за поточний і майбутній періоди, здійснюється за кожен період окремо. При цьому, сплата єдиного внеску здійснюється з усієї суми нарахованих відпускних у місяці, в якому були здійснені нарахування.
Так, для працівника, який відпрацював частину місяця, а іншу частину перебував у відпустці, де загальна сума нарахованого доходу за поточний місяць (сума нарахованої заробітної плати за відпрацьований час та частина відпускних, нарахованих за час перебування працівника у відпустці в поточному місяці) не перевищує розміру мінімальної заробітної плати, сума єдиного внеску розраховується, як добуток розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на місяць, за який нараховується заробітна плата (дохід), та ставки єдиного внеску.
Водночас, єдиний внесок на суму другої частини відпускних нараховується на фактично нараховану суму, оскільки ці доходи включаються до бази нарахування єдиного внеску майбутнього періоду.
Інформація для платників які мають податковий борг
Пологівське управління ГУ ДПС у Запорізькій області повідомляє, що на офіційному порталі Державної податкової служби України у розділі «Переліки» публікується «Інформація про суб’єктів господарювання, які мають податковий борг». Детальніше за посиланням: https://tax.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/pereliki-/296361.html
Важливо!
Згідно норм ПКУ майно податкового боржника потрапляє у безумовну податкову заставу. Нагромадження боргу призводить до втрати такого майна і, як наслідок, можливості виконання бізнесменом своїх договірних зобов’язань. Крім того, співпраця з боржником наражає вас на ризик відмови у відшкодовуванні ПДВ з бюджету. Щоб уникнути цих наслідків податківці радять перевіряти кожного з потенційних партнерів.
Водночас інформація про наявність податкового боргу корисна не лише для бізнесу. Орієнтуючись на неї, розпорядники коштів відмовляються від послуг ненадійних постачальників, громадські активісти визначають рівень податкової дисципліни в реґіоні, а наймані працівники оцінюють реальний фінансовий стан свого роботодавця.
Зміни ПДВ: з 1 січня 2020 року податкові накладні, складені за щоденними підсумками складаються по - новому
З 1 січня 2020 року наберуть чинності зміни, внесені наказом Міністерства фінансів України від 17.09.2018 № 763 до Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 № 1307 В – інформують у Пологівському управлінні ГУ ДПС в Запорізькій області.
Відповідно до зазначених змін показники табличної частини розділу Б податкових накладних за щоденними підсумками операцій мають заповнюватися за загальними правилами, встановленими Порядком № 1307.
Зокрема, цими правилами передбачено заповнення табличної частини розділу Б податкової накладної у розрізі номенклатури постачання товарів/послуг, а саме:
- у графі 2 зазначається опис (номенклатура) товарів/послуг продавця;
- у графах 3.1, 3.3 — код товару згідно з українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД) або код послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДКПП);
- у графах 4 та 5 — одиниця виміру товарів/послуг;
- у графі 6 — кількість (об'єм, обсяг) постачання товарів/послуг;
- у графі 7 — ціна постачання одиниці товару/послуги без урахування ПДВ;
- у графі 8 — код ставки;
- у графі 10 — обсяг постачання (база оподаткування) без урахування ПДВ;
- у графі 11 — сума податку на додану вартість.
Отже, з 1 січня 2020 року в податковій накладній, складеній за щоденними підсумками необхідно заповнювати усі графи табличної частини у тому числі графи 4, 5, 6 та 7.
Увага!
З 03 січня 2020 року діятимуть нові рахунки для сплати ЄСВ
Із 03 січня 2020 року функціонуватимуть нові рахунки для сплати ЄСВ, відкриті на балансі центрального апарату Казначейства України (МФО 899998), за стандартом IBAN.
Перелік рахунків за балансовим рахунком 3556 «Рахунок для зарахування коштів, які підлягають розподілу за видами загальнообов'язкового державного соціального страхування», які починають діяти з 03 січня 2020 року розміщено на сайті ГУ ДПС у Запорізькій області в розділі «Бюджетні рахунки» за посиланням: https://zp.tax.gov.ua/byudjetni-rahunki/
До уваги платників державних дивідендів! Внесено зміни до розміру базового нормативу відрахування частки прибутку
Постановою КМУ № 1015 «Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» від 04.12.2019 вносяться зміни:
- до п.1 «Порядку відрахування до державного бюджету частини чистого прибутку (доходу) держаними унітарними підприємствами та їх об’єднаннями», затвердженому постановою КМУ від 23.02.2011№ 138 ;
- до п.1 Постанови КМУ від 24.04.2019 № 364 "Про затвердження базового нормативу відрахування частки прибутку, що спрямовується на виплату дивідендів за результатами фінансово-господарської діяльності у 2018 році господарських товариств, у статутному капіталі яких є корпоративні права держави".
Постанову Кабміну №1015 опубліковано на урядовому порталі за посиланням: https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-vnesennya-zmin-ta-viznannya-takimi-shcho-vtratili-chinnist-deyakih-postanov-kabinetu-ministriv-ukrayini-1015041219.
З урахуванням змін, частина чистого прибутку (доходу), що відраховується державними унітарними підприємствами та їх об'єднаннями до державного бюджету за відповідний період, визначається виходячи з обсягу чистого прибутку (доходу), починаючи з 1 січня 2019 року у розмірі 90 відсотків.
Для приватного акціонерного товариства "Укргідроенерго", акціонерних товариств "Українська залізниця" та "Об'єднана гірничо-хімічна компанія" базовий норматив відрахування частки прибутку визначається у розмірі 90 відсотків.
Для публічного акціонерного товариства "Державний ощадний банк України", базовий норматив залишається у розмірі 30 відсотків.
До уваги платників ПДВ. З 01.01.2020 року – нові вимоги до складання податкових накладних за щоденними підсумками
З 01.01.2020 року згідно з наказом МФУ від 17.09.2018 № 763 змінюється порядок заповнення податкової накладної за щоденними підсумками операцій.
На сьогодні (до 01.01.2020) платник ПДВ в податковій накладній, яку складає за щоденними підсумками операцій, в графі "Опис (номенклатура) товарів/послуг продавця" згруповує товари/послуги за групами, що відповідають певному коду товару згідно з УКТ ЗЕД / коду послуги згідно з ДКПП. Причому графи 4, 5, 6 та 7 податкової накладної можна не заповнювати.
У податкових накладних за щоденними підсумками операцій, які платник ПДВ буде складати з 01.01.2020 року, показники табличної частини розділу Б заповнюються за загальними правилами, встановленими Порядком заповнення податкової накладної, затвердженим наказом МФУ від 31.12.2015 № 1307.
Зокрема, цими правилами передбачено заповнення табличної частини розділу Б податкової накладної в розрізі номенклатури постачання товарів/послуг, а саме:
– у графі 2 зазначають опис (номенклатура) товарів/послуг продавця;
– у графах 3.1, 3.3 – код товару згідно з УКТ ЗЕД або код послуги згідно з ДКПП;
– у графах 4 та 5 – одиниця виміру товарів/послуг;
– у графі 6 – кількість (об'єм, обсяг) постачання товарів/послуг;
– у графі 7 – ціна постачання одиниці товару/послуги без урахування ПДВ;
– у графі 8 – код ставки;
– у графі 10 – обсяг постачання (база оподаткування) без урахування ПДВ;
– у графі 11 – сума ПДВ.
Тобто, необхідно заповнювати усі графи табличної частини податкової накладної, зокрема й графи 4, 5, 6 і 7.
Етапи реєстрації організації в якості неприбуткової
Порядок ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру затверджено постановою КМУ від 13.07.2016 № 440.
Включення неприбуткової організації до Реєстру неприбуткових установ та організацій здійснюється податковим органом з присвоєнням їй ознаки неприбутковості.
Для включення до Реєстру неприбуткова організація повинна подати до контролюючого органу:
- реєстраційну заяву за формою 1-РН згідно з додатком 1 до Порядку №440;
- засвідчені підписом керівника або представника такої організації та скріплені печаткою (за наявності) копії установчих документів (крім тих, що оприлюднені на порталі електронних сервісів відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»);
- житлово-будівельні кооперативи повинні надати також засвідчені підписом керівника або представника такого кооперативу та скріплені печаткою (за наявності) копії документів, що підтверджують дату прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом житлового будинку та факт спорудження або придбання такого будинку житлово-будівельним (житловим) кооперативом;
- неприбуткові організації, що діють на підставі установчих документів організації вищого рівня, подають разом із реєстраційною заявою за формою 1-РН засвідчену підписом керівника або представника такої організації та скріплену печаткою (за наявності) копію документа, який підтверджує включення до організації вищого рівня та надає право діяти на підставі установчих документів такої організації вищого рівня.
Реєстраційна заява та копії зазначених документів можуть бути подані (надіслані) в один із таких способів:
- особисто керівником або представником неприбуткової організації (з документальним підтвердженням особи та її повноважень) або уповноваженою на це особою;
- поштою з повідомленням про вручення та описом вкладення;
- засобами електронного зв’язку в електронній формі, якщо установчі документи оприлюднені на порталі електронних сервісів;
- державному реєстратору як додаток до заяви про державну реєстрацію створення юридичної особи. Така заява передається в електронній формі технічним адміністратором Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань до контролюючих органів разом з відомостями про державну реєстрацію створення юридичної особи.
За результатами розгляду реєстраційної заяви та документів, що додаються до неї, протягом 3-х робочих днів з дня їх отримання податковим органом приймається рішення про включення/ відмову у включенні організації до Реєстру.
Неприбутковій організації відмовляється у включенні до Реєстру в разі:
- подання неповного пакета документів;
- невідповідності вимогам «неприбутковості», встановленим п. 133.4 ст. 133 ПКУ.
У разі відсутності підстав для відмови у включенні до Реєстру, податковий орган зобов’язаний протягом 3-х робочих днів з дня отримання реєстраційної заяви та документів, що додаються до неї, внести до Реєстру відповідний запис про включення такої організації до Реєстру, присвоєння ознаки неприбутковості.
За наявності підстав для відмови у включенні до Реєстру, податковим органом готується відповідне рішення за формою згідно з дод. 2 до Порядку №440 у двох примірниках, один з яких вручається такій організації, а другий залишається в податковому органі.
Після отримання рішення про відмову у включенні до Реєстру організація може усунути недоліки та повторно подати документи, не змінюючи при цьому положення установчих документів, до яких не висловлено зауважень.
РРО – новації. Програмні РРО: знайомимось детальніше
Закон України від 20.09.2019 р. № 128-IX «Про внесення змін до Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" та інших законів України щодо детінізації розрахунків у сфері торгівлі та послуг» вніс зміни до порядку застосування РРО. Набрання чинності Законом №128 (за виключенням деяких норм) відбудеться з 19.04.2020 року
Так, законом №128 запроваджується програмний РРО, що буде виконувати фіскальні функції. Фіскальними функціями програмного РРО є його здатність забезпечувати одноразове занесення для довгострокового зберігання на фіскальному сервері ДПС та багаторазове зчитування і неможливість зміни підсумкової інформації про обсяг розрахункових операцій, виконаних у готівковій та/або в безготівковій формі, або про обсяг операцій з торгівлі валютними цінностями в готівковій формі.
Програмні РРО мають бути зареєстрованими сервером ДПС у відповідному реєстрі. До Реєстру програмних РРО вносяться програмні реєстратори в момент присвоєння їм фіскального номера фіскальним сервером ДПС. Також до цього Реєстру вносяться відомості про суб’єкта господарювання та його господарські одиниці, де застосовуються такі реєстратори, дані сертифікатів електронних підписів та/або печаток, що використовуються такими РРО.
Розрахунковий документ для програмного РРО – це електронний документ встановленої форми та змісту, створений програмним РРО, що підтверджує факт продажу чи повернення товарів, надання послуг, операції з видачі готівки держателям електронних платіжних засобів, отримання (повернення) коштів, торгівлю валютою за готівку.
Суб’єкти господарювання, які використовують програмні РРО, повинні подавати до ДПС по дротових або бездротових каналах зв’язку електронні фіскальні звіти та електронні фіскальні звітні чеки.
Електронний фіскальний звітний чек – це документ, створений програмним РРО, що містить дані денного звіту, зареєстрований фіскальним сервером ДПС, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити фіскального звітного чека за встановленою формою. Денний звіт містить інформацію про денні підсумки розрахункових операцій, проведених із застосуванням програмного РРО .
Електронний фіскальний звіт – це документ, створений програмним РРО, що містить дані фіскального звіту, зареєстрований фіскальним сервером ДПС, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити фіскального звіту за встановленою формою.
На період виходу з ладу програмного РРО проведення розрахункових операцій не здійснюється до моменту усунення несправностей.
На період відсутності зв’язку між програмним РРО та фіскальним сервером ДПС проведення розрахункових операцій здійснюється в режимі офлайн. Такий режим може тривати не більше 36 годин. У цей період створюються електронні розрахункові документи, яким присвоюються фіскальні номери із діапазону фіскальних номерів, сформованих фіскальним сервером ДПС.
Суб’єкт господарювання може використовувати фіскальні номери із діапазону фіскальних номерів, сформованих фіскальним сервером ДПС, не більше 168 год. протягом календарного місяця.
Порядок визначення діапазону, видачі, резервування, використання фіскальних номерів, що присвоюються електронним розрахунковим документам під час роботи програмного РРО в режимі офлайн має бути затверджений центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
У разі проведення розрахункових операцій у період відсутності зв’язку між програмним реєстратором РРО та фіскальним сервером ДПС протягом 1 години після відновлення такого зв’язку слід повідомити контролюючий орган засобами телекомунікацій про час і дату початку та завершення проведення розрахункових операцій у цей період за формою, встановленою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Також протягом 1 год. після встановлення зв’язку із фіскальним сервером ДПС здійснюється передача копій, створених програмним РРО розрахункових документів з присвоєними їм у режимі офлайн фіскальними номерами до фіскального сервера ДПС. Такі розрахункові документи мають бути передані до моменту передачі електронного фіскального звіту, електронного фіскального звітного чека за день, коли були сформовані такі розрахункові документи.
Такі розрахункові документи мають зберігатися програмним РРО до моменту отримання від ДПС підтвердження про доставку розрахункових документів.
Що необхідно знати про виплату заробітної плати із готівкової виручки?
Готівкова виручка (готівка) – це сума фактично одержаної готівки від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг), а також від операцій, що безпосередньо не пов’язані з реалізацією продукції (товарів, робіт, послуг) та іншого майна.
Виплати, пов’язані з оплатою праці – це виплати, віднесені до фонду оплати праці, а також до інших виплат, що не належать до цього фонду згідно з Інструкцією зі статистики заробітної плати, затвердженою наказом Державного комітету статистики України від 13.01.2004 № 5.
Суб’єкти господарювання використовують готівкову виручку, у тому числі готівку, одержану з банку, для забезпечення потреб, що виникають у процесі їх функціонування, а також для проведення розрахунків з бюджетами та державними цільовими фондами за податками і зборами (обов’язковими платежами).
При цьому заборонено накопичувати готівкову виручку у касах підприємств понад установлений ліміт каси для здійснення витрат до настання строків цих виплат.
Суб’єкти господарювання мають право здійснювати розрахунки готівкою протягом одного дня за одним або кількома платіжними документами, зокрема, з фізичними особами – у розмірі до 50 тис. грн. уключно.
Платежі понад установлені граничні суми проводяться через банки або небанківські фінансові установи.
Зазначені обмеження готівкових розрахунків поширюються на розрахунки за правочинами, предметом яких є будь-які матеріальні та нематеріальні блага, які можуть бути оцінені в грошовій формі.
Установа/підприємство має право зберігати в касі готівку для виплат, які належать до фонду оплати праці та здійснюються за рахунок готівкової виручки, понад установлений ліміт каси протягом 3-х робочих днів з дня настання строків цих виплат у сумі, зазначеній у переданих до каси відомостях на виплату готівки.
Отже, обмежень стосовно використання готівки, яка надійшла в касу, для виплати заробітної плати не встановлено. Але, зберігати готівку в касі для виплати заробітної плати понад установлений ліміт каси підприємство має право протягом 3-х робочих днів з дня настання строків цих виплат.
Зазначена норма передбачена п.п. 1, п.п. 4 п. 3 розд. I, п. 6, п. 17, п. 18 розд. II
«Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні», затвердженого постановою Правління НБУ від 29.12.2017 № 148.
РРО – новації. Дізнайтесь про програмні реєстратори розрахункових операцій
Законом України «Про внесення змін до Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» щодо детінізації розрахунків в сфері торгівлі і послуг» № 128-IX від 20.09.2019 передбачені зміни в порядок застосування РРО, зокрема:
- з 19 квітня 2020 року замість традиційних РРО можливо використовувати програмні РРО (спеціальні безкоштовні програми призначені для реєстрації розрахункових операцій, які можна буде встановити на будь-який гаджет).
Для такого програмного РРО після 1 січня 2020 року буде забезпечено безкоштовне повнофункціональне рішення від ДПС в тестовому режимі (для виявлення зауважень).
З 1 квітня 2020 року буде запроваджено повнофункціональне, доопрацьоване програмне рішення.
Програмне забезпечення можна буде встановити на будь-який гаджет, що передбачає:
- виключно онлайн реєстрацію через Електронний кабінет та онлайн передачу (отримання) даних,
- створення Z-звіту в автоматичному режимі, без ризику санкцій за його нестворення,
- можливість працювати в режимі offline (до 36 годин разово та не більше 168 годин протягом календарного місяця), а потім надіслати звіт в ДПС.
ДПС надаватиме інформаційну підтримку та допомогу у користуванні новими програмними РРО.
Суб’єкт господарювання на свій власний вибір може використовувати класичний або програмний РРО.
ДПС надаватиме свій програмний продукт безкоштовно та здійснюватиме його безкоштовне обслуговування та підтримку.
Також платники податків зможуть розробити свій програмний продукт та використовувати його або обрати один з наявних на ринку.
Чи оподатковується податком на доходи фізичних осіб вихідна допомога при виході на пенсію?
Заробітна плата – це основна та додаткова заробітна плата, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, які виплачуються (надаються) платнику податку у зв’язку з відносинами трудового найму згідно із законом (п.п. 14.1.48 ст. 14 Податкового кодексу).
Ставка податку становить 18% бази оподаткування щодо доходів, нарахованих (виплачених, наданих) у тому числі, але не виключно у формі: заробітної плати, інших заохочувальних та компенсаційних виплат або інших виплат і винагород, які нараховуються (виплачуються, надаються) платнику у зв’язку з трудовими відносинами та за цивільно-правовими договорами (п.167.1 ст.167 ПКУ).
Перелік доходів, які не включаються до розрахунку загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку, визначено п. 165.1 ст. 165 ПКУ.
Винятки, передбачені зазначеним пунктом не поширюються на виплату грошової (вихідної) допомоги при виході на пенсію.
Отже, вихідна допомога у зв’язку із звільненням працівника, в т. ч. при виході на пенсію, оподатковується за ставкою 18% на загальних підставах.
Підприємець на загальній системі звітує за 2019 рік: на що звернути увагу
Об'єктом оподаткування податком на доходи фізичних осіб на загальній системі оподаткування є чистий оподатковуваний дохід - різниця між виручкою у грошовій та негрошовій формі і документально підтвердженими витратами, пов'язаними з господарською діяльністю такого підприємця.
Підприємці подають до податкового органу податкову декларацію про майновий стан і доходи за місцем своєї податкової адреси за результатами календарного року у строки, встановлені для річного звітного податкового періоду. В декларації зазначаються авансові платежі з податку на доходи фізичних осіб.
Звертаємо увагу, що з 1 січня 2020 року платники подаватимуть декларацію про майновий стан і доходи за новою формою, з урахуванням змін, внесених наказом МФУ від 25.04.2019 № 177. Така декларація (в редакції від 25.04.2019 №177) подається за звітні періоди 2020 року.
За звітний 2019 рік підприємці подають податкову декларацію про майновий стан і доходи за формою, затвердженою наказом МФУ від 02.10.2015 №859.
Податкова декларація за звітний календарний рік подається протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем такого звітного (податкового) року.
Сума податкового зобов’язання, зазначена у поданій підприємцем декларації, сплачується протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого для подання декларації.
В декларації поряд з доходами від підприємницької діяльності підприємці мають зазначати інші доходи з джерел їх походження з України та іноземні доходи.
Авансові платежі з податку на доходи фізичних осіб розраховуються платником податку самостійно згідно з фактичними даними, зазначеними у Книзі обліку доходів і витрат, кожного календарного кварталу та сплачуються до бюджету до 20 числа місяця, наступного за кожним календарним кварталом (до 20 квітня, до 20 липня і до 20 жовтня). Авансовий платіж за четвертий календарний квартал не розраховується та не сплачується.
Якщо результатом розрахунку авансового платежу за відповідний календарний квартал є від’ємне значення, то авансовий платіж за такий період не сплачується.
Остаточний розрахунок податку на доходи фізичних осіб за звітний податковий рік здійснюється платником самостійно згідно з даними, зазначеними в податковій декларації, з урахуванням сплаченого ним протягом року податку на доходи фізичних осіб на підставі документального підтвердження факту його сплати.
Надмірно сплачені суми податку підлягають зарахуванню в рахунок майбутніх платежів з цього податку або поверненню платнику податку в порядку, передбаченому ПКУ.
Підприємець, без використання праці найманих працівників, формує та подає звіт щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування сама за себе один раз на рік до 10 лютого року, наступного за звітним періодом. Звітним періодом є календарний рік.
Зверніть увагу, що оскільки підприємці сплачують єдиний внесок за звітний рік до 10 лютого наступного року, то сума сплаченого єдиного внеску за звітний 2019 рік включається до складу витрат 2020 року.
Зазначені норми визначені п.п. 49.18.5 ст. 49, п. 57.1 ст. 57, п. 177.5, 177.11 ст. 177 Податкового кодексу.
Квартальний період звітності з ПДВ для платника єдиного податку. Не пропустіть термін подання заяви
Звітним (податковим) періодом для подання звітності з ПДВ є один календарний місяць, а у випадках, особливо визначених Податковим кодексом, календарний квартал.
Отже, поряд із застосуванням звітного періоду – календарний місяць, платники єдиного податку можуть обрати квартальний податковий період.
Заява про вибір квартального податкового періоду з ПДВ подається фіскальному органу разом з декларацією за наслідками останнього податкового періоду календарного року.
При цьому квартальний податковий період починає застосовуватися з першого податкового періоду наступного календарного року.
Тобто, у разі обрання квартального звітного періоду, платник єдиного податку разом з декларацією за останній звітний місяць календарного року (грудень) подає заяву про вибір квартального звітного періоду.
Форму такої заяви наведено в додатку 1 до «Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість», затвердженого наказом МФУ від 28.01.2016 № 21.
В заяві зазначається «Відповідно до пункту 202.2 статті 202 розділу V Податкового кодексу України обираємо квартальний податковий період, починаючи з 01 січня 20__ року. При цьому повідомляємо, що є платником єдиного податку за ставкою ____ відсотків з _____ кварталу 20__ року».
Отже, платником єдиного податку, що обирає квартальний звітний (податковий) період, в заяві зазначаються відомості щодо дати, з якої обирається квартальний звітний (податковий) період, дата, з якої платник податку перебуває на єдиному податку та ставка єдиного податку на дату подання заяви.
Квартальний звітний період починає застосовуватися з першого податкового періоду наступного календарного року до кінця такого року або до переходу на загальну систему оподаткування.
Якщо платник податку разом із декларацією з ПДВ за наслідками останнього звітного місяця календарного року не подав до податкового органу зазначеної заяви, такий платник зобов’язаний з першого звітного періоду наступного календарного року застосовувати місячний звітний період.
У разі якщо платник ПДВ, який застосовував спрощену систему оподаткування, переходить на загальну систему оподаткування, такий платник зобов'язаний самостійно перейти на місячний податковий період, починаючи з першого місяця переходу на загальну систему оподаткування, що зазначається у відповідній податковій декларації за наслідками такого місяця.
У такому випадку податкова декларація з ПДВ подається за базовий звітний період, що дорівнює календарному місяцю, протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця.
Зазначена норма передбачена п. 202.1, п. 202.2 ст. 202 Податкового кодексу.
ГУ ДПС у Запорізькій області інформує
Руслан Рачинський: "Сплата ПДВ становить більше третини надходжень до держбюджету від запорізького бізнесу"
За січень-листопад запорізькі компанії і підприємці сплатили до державного бюджету 3 мільярди 363 мільйони гривень податку на додану вартість (не враховуючи показники великих підприємств, зареєстрованих у Запорізькому управлінні Офісу ВПП ДПС). Порівнюючи надходження з показниками минулого року, в. о. начальника Головного управління ДПС у Запорізькій області Руслан Рачинський повідомив, що вони зросли на 16 відсотків, додатково до бюджету спрямовано 457 мільйонів.
Руслан Рачинський також зазначив, що сума ПДВ у загальних доходах державної скарбниці перевищила 38 відсотків. Крім того, результати декларування запорізьких платників свідчать, що за одинадцять місяців обсяги поставок та, відповідно, оподатковувані операції збільшились на 12 відсотків.
Лідерами зі сплати ПДВ стали суб'єкти господарювання Запоріжжя – з початку року вони поповнили бюджет на понад 1,9 мільярда, бердянські і приморські бізнесмени спрямували 258 мільйонів, мелітопольські та веселівські – 252 мільйони, вільнянські та новомиколаївські – 180 мільйонів, токмацькі та чернігівські – 129 мільйонів, пологівські, більмацькі та розівські – 126 мільйонів, василівські та михайлівські – 116 мільйонів тощо.
Всього на Запоріжжі нараховується понад 10 тисяч платників ПДВ, зокрема, 9,2 тисячі СГД-юридичних та 948 фізичних осіб.
Руслан Рачинський: "Орендатори та власники земель на Запоріжжі сплатили до місцевих бюджетів більше мільярда"
З початку року оподаткування земельних ділянок дозволило поповнити місцеві бюджети Запорізької області на 1 мільярд 50 мільйонів гривень. Як повідомив в. о. начальника Головного управління ДПС у Запорізькій області Руслан Рачинський, порівняно з минулим роком скарбниці громад отримали на 38,5 мільйона або на 4 відсотки більше.
Найбільші суми плати за землю надійшли від запорізьких підприємств – 834 мільйони, що на 37,3 мільйона перевищило рівень сплати за 11 місяців 2018 року. Підприємці і мешканці регіону спрямували до бюджетів 216 мільйонів, зростання до минулорічного показника склало 1,2 мільйона.
Так, орендатори та власники земель у м. Запоріжжя сплатили 362,6 мільйона, м. Енергодар, Кам'янсько-Дніпровського та Великобілозерського районів – 133 мільйони, м. Бердянськ, Бердянського та Приморського районів – сто мільйонів, м. Мелітополь, Мелітопольського та Веселівського районів – більше 91 мільйона, Якимівського та Приазовського районів – 70,4 мільйона, Пологівського, Більмацького та Розівського районів – майже 70 мільйонів тощо.
Руслан Рачинський зазначив, що упродовж року податківці разом з представниками інших органів влади проводили звірки щодо обліку землекористувачів. У результаті до оподаткування було залучено 51 суб'єкта господарювання, які користувалися 358,3 га земельних ділянок. Завдяки цьому додаткові нарахування земельного податку та орендної плати склали 5,6 мільйона гривень на рік.
Крім цього, виявлено 20 осіб, які не мали правовстановлюючих документів на землю загальною площею 308,3 га (річна сума нарахувань – майже 500 тисяч гривень).
Руслан Рачинський: "Запорізькі підприємства збільшили сплату екологічного податку на 72,5 мільйона"
Підприємства Запорізької області за 11 місяців перерахували до бюджетів 363 мільйони гривень екологічного податку (без показників великих платників податків, які обслуговуються в Запорізькому управлінні Офісу ВПП ДФС). Як поінформував в. о. начальника Головного управління ДПС у Запорізькій області Руслан Рачинський, до державного бюджету надійшло 186 мільйонів, до місцевих – 177 мільйонів.
У порівнянні з відповідним періодом 2018 року надходження збільшились на 72,5 мільйона, зокрема, державна скарбниця отримала на 55,5 мільйона більше, місцеві бюджети – на 17 мільйонів.
Найбільші платежі забезпечили суб'єкти господарювання м. Енергодар, Кам’янсько-Дніпровського та Великобілозерського районів – 300 мільйонів, Вільнянського, Новомиколаївського районів – 21 мільйон, м. Запоріжжя – 16,4 мільйона, Запорізького району – 10 мільйонів, м. Бердянськ, Бердянського та Приморського районів – 3,8 мільйона, м. Мелітополь, Мелітопольського та Веселівського районів – 3,5 мільйона, а також Пологівського, Більмацького та Розівського районів – майже три мільйони.
Усього на території регіону зареєстровано близько 2,5 тисячі підприємств-забруднювачів довкілля.
Ветерани-податківці з усієї України підбили підсумки своєї діяльності
Сьогодні у режимі відеоконференцзв'язку відбулося розширене засідання Громадської організації "Всеукраїнська асоціація ветеранів ДПС України".
Відкриваючи збори, Голова Державної податкової служби України Сергій Верланов привітав учасників з прийдешніми зимовими святами та наголосив, що податкова служба й у подальшому буде всебічно сприяти ветеранському руху. Також очільник ДПС докладно розповів колегам про реформу служби та поточні пріоритети відомства.
Голова Всеукраїнської асоціації ветеранів Ельвіра Єрмолаєва подякувала керівництву ДПС та Головних управлінь в областях за підтримку спілки, яка сьогодні налічує понад дев'ять тисяч членів – колишніх та нині працюючих податківців.
Також учасники засідання обговорили й поточні питання, зокрема, приведення статутних документів місцевих осередків у відповідність до Закону України "Про громадські об'єднання", підготовку до друку видання "Творчі податківці", присвяченого 30-річчю податкової служби та інші.
Звертаючись до присутніх у залі запорізької податкової ветеранів ДПС, в. о. начальника Головного управління ДПС у Запорізькій області Руслан Рачинський подякував керівниці місцевого осередку Асоціації Валентині Бойко за плідну роботу та висловив найкращі побажання у Новому році всім членам організації.
Кожного місяця від торгівлі алкоголем і тютюном місцеві бюджети отримують понад 14 мільйонів
Запорізькі підприємства і підприємці, які продають уроздріб алкогольну продукцію і тютюнові вироби, з початку року спрямували до місцевих бюджетів області 157 мільйонів гривень акцизного податку. Лише у листопаді вони перерахували 14 мільйонів, що на 1,5 мільйона більше, ніж торік. Про це повідомив в.о. начальника ГУ ДПС у Запорізькій області Руслан Рачинський.
За січень-листопад для реалізації підакцизних товарів суб'єкти господарювання отримали майже дев'ять тисяч ліцензій, сплативши за них більше 37 мільйонів гривень. Зокрема, податківці видали 5082 ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями, 3527 – на продаж тютюну, а також продовжили термін дії 11055 документів, 1036 – призупинили, 2342 – анулювали.
Крім того, компанії і підприємці придбали 334 ліцензії на роздрібний продаж пального та 128 – на його зберігання.
За цей час фахівці податкової служби регіону провели 685 перевірок щодо дотримання вимог законодавства, яке регулює обіг підакцизних товарів. За їхніми результатами до суб'єктів господарювання застосовані фінансові санкції на загальну суму 12 мільйонів 251 тисяча гривень.
Нагадуємо, кожен споживач або представник бізнесу може перевірити номер та термін дії кожної ліцензії у торгових об'єктах. На сайті податкової служби Запорізької області майже щоденно оновлюється реєстр виданих ліцензій на право роздрібної торгівлі алкоголем та тютюновими виробами: https://zp.tax.gov.ua/reestr-vidanih-licenziy.
Держава повернула запоріжцям майже 13 мільйонів гривень сплаченого податку
Наприкінці року запоріжці активно подають декларації для того, щоб отримати податкову знижку та повернути частину сплаченого податку на доходи фізичних осіб. Як повідомив в. о. начальника Головного управління ДПС у Запорізькій області Руслан Рачинський, станом на 5 грудня сім тисяч громадян скористалися правом на податкову знижку. Порівняно з минулим роком кількість декларантів зросла майже на 5 відсотків.
Лише у листопаді близько 250 мешканців регіону відвідали податкові інспекції та подали декларації за минулий рік і підтверджуючі документи щодо витрат.
Усього з початку року після проведених розрахунків запоріжцям повернено 12,7 мільйона гривень.
Як зазначив Руслан Рачинський, заповнити і направити декларацію можна й в онлайн режимі. Для цього необхідно за допомогою електронного ключа авторизуватися в Електронному кабінеті платника та обрати відповідну опцію "Податкова декларація про майновий стан і доходи громадян".
Нагадаємо, податкова знижка надається за такі витрати:
- сплата за своє навчання і навчання члена сім'ї першого ступеня споріднення (у тому числі оплата освіти у дошкільних, шкільних і позашкільних закладах освіти);
- частина суми відсотків, сплачених за користування іпотечним житловим кредитом;
- благодійні внески неприбутковим організаціям;
- страхові платежі і пенсійні внески, сплачені громадянином страховикові-резидентові, недержавному пенсійному фонду, банківській установі за договорами довгострокового страхування життя і недержавного пенсійного забезпечення;
- витрати за переобладнання власного транспортного засобу на альтернативні види біопалива;
- вартість державних послуг і державного мита, пов'язаних з усиновленням дитини та інші.
Онлайн сервіси податкової від А до Я: запорізькі "учні" бізнес хабу дізналися більше
"Які діджитал послуги надає податкова?", "Як скористатися онлайн сервісами?", "Де вони знаходяться?", "Для чого електронний ключ і де його видають?" – відповіді на ці та інші запитання отримали підприємці, які тільки-но розпочинають свою справу та підвищують свої теоретичні знання щодо перших кроків у бізнесі. У рамках проєкту зі сприяння розвитку підприємництва, заснованого Запорізьким обласним союзом промисловців, підприємців (роботодавців) "Потенціал", вони стали слухачами теоретичного модуля четвертого бізнес хабу з поглибленого вивчення основ податкового законодавства.
Тренінг з користування цифровими послугами для молодих бізнесменів провели співробітники відділу комунікацій Головного управління податкової служби Запорізької області.
Докладно про податкові сервіси та джерела отримання корисної інформації розповіла начальниця відділу комунікацій Людмила Савченко. Під час презентації вона наочно продемонструвала функціонал Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу та Електронного кабінету платника, наголосивши, що для багатьох представників бізнесу і громадян він став робочим місцем, де можна сформувати запит та заяви, подати звіт, задекларувати доходи, дізнатися про суми сплачених податків, відправити листа до органу ДПС та багато іншого.
Крім того, податківці познайомили бізнесменів-початківців з функціоналом вебпорталу ДПС України, субсайту регіональної податкової, а також підказали, де знаходяться різні інформативні розділи, зокрема, реєстри, переліки, довідники, податковий календар тощо.
Окремим блоком учасники розглянули новації у застосуванні касової техніки, зокрема, переваги для платників і терміни впровадження програмних РРО, принципи системи "кеш-бек".
Також слухачі дізналися, що податкова служба вже давно вийшла у соцмережі, завдяки яким можна тримати руку на пульсі податкових новин, бути поінформованим про події, роз'яснення податкового законодавства та дивитися корисні відео.
Тема цифровізації податкових процесів викликала жвавий інтерес у підприємців-початківців, тому у залі в ході активного діалогу лунало чимало запитань, на які відповіли фахівці служби та надали практичні поради.
Десять запорізьких підприємств заборгували перед пенсійним та соцфондами майже 100 мільйонів
У Запорізький області серед найбільших неплатників єдиного соціального внеску – десять підприємств регіону, які станом на початок грудня заборгували 96 мільйонів 300 тисяч гривень. Як повідомив в. о. начальника Головного управління ДПС у Запорізькій області Руслан Рачинський, борг цих компаній склав понад 17 відсотків від загальної суми недоїмки з ЄСВ.
До антирейтингу потрапили суб'єкти господарювання, які спеціалізуються на виробництві автотранспортних засобів, пластмас, алюмінію, гумових шин і покришок, литті легких кольорових металів, вирощуванні зернових культур, добуванні декоративного та будівельного каменю і вапняку, дослідженні й експериментальній розробці у сфері технічних наук, а також на інформаційних технологіях, науковій діяльності та радіопромисловості.
Руслан Рачинський зазначив, що податкова служба вживає усіх заходів стосовно боржників відповідно до норм законодавства. У результаті, з початку року підприємства і підприємці погасили заборгованість з ЄСВ на загальну суму 118 мільйонів, у тому числі, 34 мільйони через органи Державної виконавчої служби. Крім того, за цей час було списано 9,3 мільйона гривень недоїмки, зокрема, у зв'язку з ліквідацією підприємств-банкрутів.
Нагадаємо, інформація про суб'єктів господарювання, які мають податковий борг, розміщена на сайті податкової служби: https://tax.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/pereliki-/296361.html.
Крім того, кожен власник бізнесу чи громадянин може в онлайн режимі дізнатися, чи має він податкову заборгованість – така можливість реалізована в Електронному кабінеті платника (https://cabinet.tax.gov.ua/registers/debit).
Застерігаємо від афери: "псевдоподатківці" вимагають гроші
У Запорізькій області телефонні аферисти за вже відомою схемою намагаються нажитися на довірливих громадянах. Вони телефонують керівникам компаній і підприємцям та від імені посадових осіб податкової служби наполегливо просять переказати кошти на певний рахунок.
При цьому нерідко шахраї використовують різні технічні можливості мобільного зв'язку, аби у "жертв" не виникало жодних сумнівів щодо реальності дзвінка "з податкової".
Вкотре наголошуємо, будьте пильними та застерігаємо від провокацій аферистів. У таких випадках слід негайно звертатися до правоохоронних органів.