Комиш-Зорянська селищна територіальна громада
Пологівського району Запорізької області

Роз’яснення законодавства

Дата: 31.03.2020 18:43
Кількість переглядів: 849

Фото без описуТерміни деклараційної кампанії - 2020 продовжено до 1 липня

            У Пологівському управлінні ГУ ДПС у Запорізькій області інформують, що Законом України від 17.03.2020  №533-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» продовжено термін кампанії декларування громадянами доходів, одержаних протягом              2019 року до 1 липня 2020 року.

            Подати річну податкову декларацію про доходи, отримані у 2019 році, можна без візиту до державної податкової інспекції, - звертають увагу громадян в Пологівському управлнні ГУ ДПС у Запорізькій області 

            Для зручності  платників податків вся інформація щодо кампанії декларування  знаходиться в банері «Деклараційна кампанія 2020» на субсайті «Територіальні органи ДПС у Запорізькій області» офіційного порталу ДПС України.

            Зокрема, нормативно-правова база; податкова декларація про майновий стан і доходи за 2019 рік: форма звітності; основні випадки обов’язкового подання податкової декларації про майновий стан і доходи; звільнення від подання податкової декларації про майновий стан і доходи; способи подання податкової декларації про майновий стан і доходи; куди подається податкова декларація про майновий стан і доходи; граничні строки подання податкової декларації про майновий стан і доходи у 2020 році; граничні строки сплати податкових зобов’язань, визначених у податковій декларації про майновий стан і доходи у 2020 році; відповідальність за несвоєчасну сплату узгодженої суми податкових зобов’язань; податкова знижка для фізичних осіб; зразки заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи; інформаційні повідомлення.

            Важливо, що декларацію про доходи через Електронний кабінет можуть подати громадяни для отримання податкової знижки, тобто часткового відшкодування витрат на навчання, страхування, іпотечне кредитування подається протягом усього року. Такі декларанти повинні врахувати, що на податкову знижку можуть претендувати лише громадяни, які працюють легально. Розмір податкової знижки вираховується на підставі розміру офіційного доходу та сплаченого з нього податку на доходи фізичних осіб.

            За посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/412310.html розміщено відеоурок щодо заповнення декларації про майновий стан і доходи громадян.

            Нагадуємо, що подати декларацію про майновий стан і доходи платники можуть через Електронний кабінет платника за допомогою електронного ключа.

 

            Зміни по єдиному внеску: що необхідно знати підприємцям?

            Пологівське управління ГУ ДПС у Запорізькій області повідомляє, що підприємці, в тому числі ті, які обрали спрощену систему оподаткування, а також особи, які провадять незалежну професійну діяльність (наукову, літературну, артистичну, медичну, юридичну, адвокатську, нотаріальну) тимчасово звільняються від нарахування та сплати єдиного внеску, за періоди з 1 по 31 березня та з 1 квітня по 30 квітня 2020 року за себе.

            Рішення про сплату єдиного внеску за ці періоди вони приймають самостійно. У такому разі інформація про сплачені суми зазначається у звітності про нарахування єдиного внеску.

            Крім того, з 1 березня по 30 квітня тимчасово не застосовуються штрафні санкції за наступні порушення:

            - несвоєчасна сплата (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску;

            - неповна сплата або несвоєчасна сплата суми єдиного внеску одночасно з видачею сум виплат, на які нараховується єдиний внесок (авансових платежів);

            - несвоєчасне подання звітності до податкових органів. Якщо за несвоєчасне подання звітності вже був накладений штраф, то за повторне порушення, вчинене щодо періодів з 1 по 31 березня та з 1 квітня по 30 квітня 2020 року, штраф не застосовується.

            Також з 1 березня по 30 квітня платникам не нараховується пеня, а нарахована пеня за ці періоди підлягає списанню.

            Нагадаємо, дані норми встановлені Законом України від 17.03.2020р. №533-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникнення і поширення короновірусної хвороби (COVID-19)».

 

            Щодо терміну подання річної податкової декларації про майновий стан і доходи

            Відповідно до змін, запроваджених Законом № 533, громадяни та фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність, для яких встановлено строки подання річної податкової декларації про майновий стан доходи (далі – декларація) підпунктом 49.18.4 пункту 49.18 статті 49 Кодексу мають право подати декларацію за звітний (податковий) 2019 рік до 1 липня 2020 року. Тобто, останній день подання декларації – 30 червня 2020.       Податкові зобов’язання, визначені фізичними особами у таких деклараціях, мають бути сплачені до 1 жовтня 2020 року. Водночас, фізичні особи, як заявляють право на податкову знижку відповідно до статті 166 Кодексу, мають право подати декларацію за звітний (податковий) 2019 рік до 31 грудня 2020 року.

            (За інформацією Пресслужби Державної податкової служби України за посиланням https://www.tax.gov.ua/media-tsentr/novini/412720.html )

 

            Електронний сервіс «Отримання відомостей з ДРФО – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді»

            Пологівське управління ГУ ДПС у Запорізькій області  повідомляє, що фізична особа – платник податків може отримати інформацію, що зазначається у документі «Відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків» за допомогою електронних сервісів ДПС:

            - у разі подання заяви через Електронний кабінет з використанням кваліфікованого електронного підпису (вхід здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua/ та через офіційний вебпортал ДПС https://tax.gov.ua/).

            - у разі подання заяви до «Єдиного вікна подання електронної звітності» програмне забезпечення якого розміщено на офіційному вебпорталі ДПС у розділі «Електронна звітність» (https://tax.gov.ua/elektronna-zvitnist/), інформація направляється на електронну адресу фізичної особи – платника податків.

            В меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету фізична особа має можливість обрати «Запит щодо отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді» (форма № 10ДР) виключно для отримання інформації про себе.

            У запропонованій формі Запиту необхідно заповнити відповідні поля такого запиту, підписати та надіслати.

            Фізичні особи – платники податків, які отримали паспорт нового зразка, де вказано лише номер паспорта (серія відсутня), при заповненні поля «Реквізити паспортного документа» Запиту зазначають лише номер паспорта.

            Інформацію щодо отримання Запиту (квитанція № 1) та відповідь на запит можна переглянути у вкладці «Вхідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету, відправлений Запит – у вкладці «Відправлені документи» меню «Вхідні/вихідні документи». Середня тривалість обробки Запиту складає близько 30 хвилин.

            Відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді надаються за останні три роки (поквартально), відомості за останній звітний період (квартал) надаються через 50 днів після його закінчення.

            Відповідь на Запит в електронному вигляді містить інформацію, зокрема, про суму виплаченого доходу, суму перерахованого податку, а також про дати прийняття/звільнення з роботи відповідно до податкових розрахунків за формою № 1ДФ, які подаються податковими агентами до контролюючих органів.

            Ознайомитись з порядком отримання відомостей про доходи за допомогою «Спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення для формування та подання звітності/запитів до «Єдиного вікна подання електронної звітності» можна на офіційному вебпорталі ДПС за посиланням: Головна/Фізичним особам/Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків у електронному вигляді (https://tax.gov.ua/fizichnim-osobam/vidomosti-doxid).

 

            Хто повинен подати декларацію про майновий стан і доходи

            Пологівське управління ГУ ДПС у Запорізькій області нагадує, що з початку                     2020 року стартувала кампанія декларування громадянами доходів, одержаних протягом 2019 року.

            Податкова декларація про майновий стан і доходи в обов’язковому порядку подається при отриманні:

            • доходів від особи, яка не є податковим агентом (тобто від інших фізичних осіб, які не зареєстровані як самозайняті особи).

            До таких доходів відносяться, зокрема: - доходи від надання в оренду (лізинг) рухомого або нерухомого майна іншим фізичним особам, які не є суб’єктами господарювання; - успадкування майна не від членів сім’ї першого та другого ступенів споріднення, - при нотаріальному оформленні спадщини за якими не було сплачено податок на доходи фізичних осіб та військовий збір;- тощо;

            • доходів від податкових агентів, які не підлягали оподаткуванню при виплаті, але які не звільнені від оподаткування.

            До таких доходів відноситься, зокрема: - дохід у вигляді основної суми боргу (кредиту) платника податку, прощеного (анульованого) кредитором за його самостійним рішенням, не пов’язаним з процедурою банкрутства, до закінчення строку позовної давності, якщо його сума перевищує 25% однієї мінімальної заробітної плати (у розрахунку на рік), встановленої на 1 січня звітного податкового року (у 2019 році – 1043,25 грн.).

            • доходів від операцій з інвестиційними активами;

            • доходів з іноземних джерел;

            • від продажу власної продукції тваринництва, якщо їх сума сукупно за рік перевищує 50 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового року) (у 2019 році – 208 650 грн.);

            • від продажу власної сільськогосподарської продукції у разі якщо розмір земельних ділянок перевищує 2 га;

            • сум винагород та інших виплат, нарахованих (виплачених) відповідно до умов цивільно-правового договору при отриманні зазначених доходів від фізичних осіб-платників єдиного податку четвертої групи;

            • в інших передбачених Податковим кодексом випадках.

            Декларація подається за формою, затвердженою наказом МФУ від 02.10.15 №859 (у редакції від 25.04.2019 №177).

            Крім того, платники податків мають право подати декларацію про майновий стан і доходи з метою отримання податкової знижки, відповідно до ст. 166 Податкового кодексу.

У новій формі декларації для платників податків, які декларують право на податкову знижку, введено окрему позначку у розділі категорія платника, у зв’язку з тим, що такі платники мають окремий граничний строк подання податкової декларації — по 31 грудня включно наступного за звітним податкового року.

            Також передбачено окремий додаток ФЗ для здійснення розрахунку суми податку, на яку зменшуються податкові зобов’язання з податку на доходи фізичних осіб, у зв’язку із використанням права на податкову знижку.

 

            Триває тестування програмного рішення «пРРОсто»

            Пологівське управління ГУ ДПС у Запорізькій області нагадує, що наразі триває тестування безкоштовного програмного рішення від ДПС «пРРОсто».

            Усі зацікавлені особи мають змогу безкоштовно взяти участь у  тестуванні програмного рішення  для смартфонів, планшетів, якими підтримуються   операційні системи для Android та iOS.

            Для участі в тестуванні потрібно записатися на сайті  за посиланням https://prrosto.kmu.gov.ua.

            У разі неотримання запрошення, пропонуємо записатись на тестування повторно, подавши електронну заявку за вказаною адресою.

            Зауваження та пропозиції до роботи програми, які виникли у Вас під час  тестового її використання, можна надіслати безпосередньо через додаток «пРРОсто».

 

            Увага! Набули чинності зміни до Положення про реєстрацію платників ПДВ

            Пологівське управління ГУ ДПС у Запорізькій області звертає увагу платників податків, що 9 березня 2020 року набув чинності наказ Міністерства фінансів України                 від 29.01.2020 №30, яким внесено зміни до Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість (далі – ПДВ), затвердженого наказом Міністерства фінансів України                            від 14.11.2014 №1130 (далі - Положення 1130).

            Так, зокрема:

            - удосконалено порядок присвоєння фізичним особам у разі реєстрації платником ПДВ 12-значного індивідуального податкового номера;

            - передбачено розгляд ДПС України скарг, поданих в адміністративному порядку відповідно до статей 55, 56 розділу II Податкового кодексу України, або звернень про перегляд рішень контролюючих органів з питань реєстрації, анулювання реєстрації, перереєстрації платників податку або про внесення записів чи змін до Реєстру платників ПДВ (далі - Реєстр);

            - зазнали зміни наступні форми: реєстраційна заява платника ПДВ за формою                         № 1-ПДВ  та запит про отримання витягу з реєстру платників ПДВ за формою № 1-ЗВР.

            Положення 1130 доповнено нормами, які регулюють порядок внесення до Реєстру інформації про анулювання реєстрації платника ПДВ.

 

            Пологівське управління  нагадує про легалізацію заробітної плати найманих працівників

            Пологівське управління ГУ ДПС у Запорізькій області нагадує, що однією з найболючіших проблем сьогодення в нашій державі є виплата заробітної плати «в конвертах» та легалізація робочих місць.

            У зв’язку з цим особливої актуальності набуває питання легалізації заробітної плати, виплати її в повному обсязі.

            Отримуючи зарплату «в конвертах», працівники позбавляють себе соціальних гарантій. І головне – через несплату єдиного соціального внеску наймані працівники втрачають соціальну захищеність, страховий стаж та можливість одержання заробленої пенсії по старості, по інвалідності та в інших випадках, передбачених законодавством.

            Офіційне працевлаштування є, в першу чергу, гарантією соціального захисту найманих працівників, кадрової стабільності та налагодженої роботи усіх учасників трудового процесу з метою досягнення позитивного результату: для роботодавця – це і позитивний імідж та репутація надійного партнера, що є запорукою процвітання бізнесу та примноження прибутків, а для працівників – основа стабільного майбутнього.

 

            Як фізичним особам заповнити декларацію про доходи в Е-кабінеті?

            Пологівське управління ГУ ДПС у Запорізькій області звертає увагу: для автоматичного заповнення декларації про майновий стан і доходи фізичні особи можуть скористатися сервісом Е-кабінету.

            Для зручності та спрощення процедури подання декларації про майновий стан і доходи громадян, ДПС запроваджено електронний сервіс, який дає змогу часткового автоматичного заповнення декларації в Електронному кабінеті платника.

            Часткове автоматичне заповнення декларації здійснюється на підставі облікових даних платника, відомостей про отримані за звітний рік доходи, що містяться в Державному реєстрі фізичних осіб, відомостей про об’єкти нерухомого та рухомого майна, що містяться у реєстрах.

            Для подання декларації в електронному вигляді попередньо потрібно отримати ключі електронного цифрового підпису, які видаються  будь-яким акредитованим центром сертифікації ключів (далі – АЦСК). Перелік АЦСК ДПС та їх адресами розміщено у відкритій частині Електронного кабінету.

            Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою:  https://cabinet.tax.gov.ua або через офіційний вебпортал ДПС.

            Нагадуємо, що за 2019 рік декларація про майновий стан і доходи подається за формою, затвердженою наказом Мінфіну від 02.10.2015 р. №859, у редакції від 25.04.2019 р. №177.

 

Як громадянин може дізнатися про наявність податкового боргу?

Пологівське управління  інформує, що фізична особа - громадянин, яка не є суб’єктом господарювання, може самостійно отримати інформацію про наявність (відсутність) податкового боргу. Для цього необхідно скористатися Електронним кабінетом, вхід до якого здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

У приватній частині Електронного кабінету режим «Стан розрахунків з бюджетом» надає користувачу Електронного кабінету доступ до своїх особових рахунків зі сплати податків, зборів та інших платежів (дані інтегрованої картки платника).

При цьому, червоним кольором позначено суми заборгованості перед бюджетом.

Вхід до приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету здійснюється після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг або через Інтегровану систему електронної ідентифікації - id.gov.ua (MobileID та BankID).

Окрім цього, у разі виникнення у платника податків податкового боргу, контролюючий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.

Слід зазначити, що для проведення звірки фізичні особи - громадяни мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу:

- за місцем проживання (реєстрації) для проведення звірки даних щодо нарахованої суми податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки;

- за місцем своєї реєстрації для проведення звірки даних щодо нарахованої суми транспортного податку;

- за місцем знаходження земельної ділянки для проведення звірки даних щодо нарахованої суми плати за землю.

 

Дохід, отриманий фізичною особою протягом звітного року від продажу двох та більше об’єктів рухомого майна підлягає оподаткуванню

Дохід, отриманий фізичною особою протягом звітного року від продажу іншій фізичній особі двох та більше об’єктів рухомого майна підлягає оподаткуванню. Такий обов’язок виникає, якщо при нотаріальному посвідченні договору продажу об’єктів рухомого майна не сплачено до бюджету податок на доходи фізичних осіб і військовий збір. Про це повідомляє Пологівське управління ГУ ДПС у Запорізькій області.

Нагадаємо, порядок оподаткування операцій з продажу або обміну рухомого майна визначено статтею 173 Податкового кодексу України. Зокрема, дохід, отриманий фізичною особою протягом звітного року від продажу іншій фізичній особі двох та більше об’єктів рухомого майна у вигляді легкового автомобіля, мотоцикла чи мопеда підлягає оподаткуванню податком на доходи фізичних осіб за ставкою 5% та військовим збором за ставкою 1,5 %. Якщо продаж об'єктів рухомого майна здійснює фізична особа-нерезидент, такий дохід оподатковується ПДФО за ставкою 18% та військовим збором – 1,5 %.

Звертаємо увагу, що фізична особа (продавець) при продажу рухомого майна є відповідальною за нарахування й утримання податку на доходи фізичних осіб і військового збору. Вона самостійно визначає суму податку і збору та сплачує його до бюджету за місцем нотаріального посвідчення такого договору.

Якщо при нотаріальному посвідченні договору продажу об’єктів рухомого майна не сплачено до бюджету податок на доходи фізичних осіб і військовий збір, такий дохід необхідно задекларувати до 1 липня 2020 року.

 

Внесли зміни до статуту неприбуткової організації? Повідомте податкову службу.

Пологівське управління нагадує, що у разі внесення змін до статуту неприбуткової організації, про це необхідно повідомити податкову службу.

Згідно з  чинним законодавством, неприбуткові організації можуть вносити зміни до установчих документів або в установчі документи організації вищого рівня, на підставі яких діє неприбуткова організація. В цьому випадку підприємство зобов’язано в 30 денний строк з дня державної реєстрації змін звернутися до контролюючого органу та повідомити про внесені зміни надавши відповідну заяву.

Для внесення змін, до податкової служби необхідно надати реєстраційну заяву за формою 1-РН з позначкою «зміни», копії установчих документів (крім тих, які оприлюднені на порталі електронних сервісів), завірені підписом керівника або представника неприбутківців і скріплені печаткою, в разі її наявності.

 

Змінено Порядок повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до державного та місцевих бюджетів

Пологівське управління ГУ ДПС у Запорізькій області повідомляє, що 20.03.2020 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 27.12.2019   № 577 «Про затвердження Змін до Порядку повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до державного та місцевих бюджетів», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 05.03.2020 за № 244/34527 (далі – Наказ № 577).

Наказ № 577 розроблено відповідно, зокрема до постанови Правління Національного банку України від 28 грудня 2018 року № 162 «Про запровадження міжнародного номера банківського рахунку (IBAN) в Україні».

Так, відповідно до змін, затверджених Наказом № 577, абзац третій пункту 5 розділу I Порядку повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до державного та місцевих бюджетів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 03 вересня 2013 року   № 787 (зареєстровано у Міністерстві юстиції України 25.09.2013 за № 1650/24182) (зі змінами) (далі – Порядок) викладено у новій редакції, а саме:

«У разі повернення помилково або надміру зарахованих до бюджету податків, зборів, пені, платежів, контроль за справлянням яких покладено на органи ДПС, органи Державної митної служби, до Казначейства подається висновок, погоджений з відповідним місцевим фінансовим органом, у випадках повернення податків, зборів, пені, платежів, що зараховані до місцевих бюджетів або підлягають розподілу між державним та місцевими бюджетами. Надання та погодження висновку здійснюється відповідно до Порядку інформаційної взаємодії Державної фіскальної служби України, її територіальних органів, Державної казначейської служби України, її територіальних органів, місцевих фінансових органів у процесі повернення платникам податків помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов’язань та пені, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 11 лютого 2019 року № 60, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 08 квітня 2019 року за             № 370/33341, та Порядку повернення авансових платежів (передоплати) та помилково та/або надміру сплачених сум митних платежів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 18 липня 2017 року № 643, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України             09 серпня 2017 року за № 976/30844».

Також розділ І Порядку доповнено новим пунктом 92 такого змісту:

«Повернення помилково або надміру зарахованих до місцевих бюджетів коштів з рахунків, відкритих для зарахування міжбюджетних трансфертів, здійснюється органами Казначейства на підставі листа відповідного місцевого фінансового органу за підписом керівника (його заступника), скріпленим гербовою печаткою, з обов’язковим зазначенням такої інформації: обґрунтування необхідності повернення коштів з бюджету, сума платежу, що підлягає поверненню, реквізити рахунку, на який необхідно перерахувати кошти, дата та номер документа на переказ, який підтверджує перерахування коштів до відповідного бюджету».

Наказ № 577 опубліковано у бюлетені «Офіційний вісник України» від 20.03.2020            № 22.

 

2.

До уваги платників податків: зміни в законодавстві щодо проведення перевірок

18 березня 2020 року вступив у дію Закон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникнення і поширення короновірусної хвороби (COVID-19)» від 17.03.2020 №533-ІХ (опублікований в Голосі України №51 від 17.03.2020).

Законом №533, зокрема, запроваджується мораторій на проведення документальних та фактичних перевірок, а саме:

З 18 березня по 31 травня 2020 року встановлено мораторій на проведення документальних та фактичних перевірок  (крім документальних позапланових перевірок з підстав, визначених п.п. 78.1.8 ст. 78 ПКУ).

Документальна позапланова перевірка з підстав, визначених у п.п. 78.1.8 ст. 78 ПКУ, проводиться щодо законності декларування заявленого до відшкодування з бюджету податку на додану вартість та/або з від’ємного значення з ПДВ, яке становить більше 100 тис. гривень.

Інформація про перенесення документальних планових перевірок, які відповідно до плану-графіку їх проведення мали розпочатися у періоді з 18.03  по  31.05.2020 року та на день набрання чинності Закону №533 не були розпочаті, включається до оновленого плану-графіку, який оприлюднюється на офіційному веб-сайті ДПС до 30.03.2020 року.

Документальні та фактичні  перевірки, що були розпочаті до 18.03.2020 та не були завершеними, тимчасово зупиняються на період до 31.05.2020. 

Слід зазначити, що зміни, внесені Законом №533 не передбачають обмежень щодо проведення камеральних перевірок, відповідно до ст. 76 ПКУ. Камеральній перевірці підлягає вся податкова звітність платників податків за кожний звітний (податковий) період.

                                       єдиний соціальний внесок

На період з 18 березня по 18 травня 2020 року встановлено мораторій на проведення документальних перевірок правильності нарахування, обчислення та сплати єдиного внеску.

Отже,  документальні перевірки з питань правильності нарахування, обчислення та сплати єдиного внеску,  що  були розпочаті до 18 березня 2020 року та не були завершеними,  тимчасово зупиняються на період до 18 травня 2020  року.

При цьому, дія мораторію не поширюється на камеральні перевірки звітності з єдиного соціального внеску.

 

Скористуйтесь електронними сервісами ДПС при подання форми № 20 - ОПП

Платник податків зобов’язаний повідомляти про всі об’єкти оподаткування і об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, податковий орган за основним місцем обліку шляхом подання Повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність за формою № 20-ОПП (додаток № 10 до Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом МФУ від 09.12.2011 № 1588).

У розділі 3 «Відомості про об’єкти оподаткування платника податків» Повідомлення за формою № 20-ОПП при першому наданні зазначаються всі об’єкти оподаткування, при наступному поданні зазначається новий об’єкт оподаткування або об’єкт оподаткування, щодо якого відбулися зміни.

Платники податків, які уклали з відповідним контролюючим органом договір про визнання електронних документів, можуть подати засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність за формою № 20-ОПП.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС: https://tax.gov.ua/.

Режим «Введення звітності» приватної частини Електронного кабінету забезпечує можливість створення та подання до відповідного податкового органу повідомлення за ф.№20-ОПП (J/F1312002).

 

Важливо знати: зміни в законодавстві щодо застосування штрафних санкцій

Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникнення і поширення короновірусної хвороби (COVID-19)» від 17.03.2020 №533-ІХ передбачається, зокрема, звільнення від штрафних санкцій за порушення податкового законодавства,  а саме:

Не застосовуються штрафні санкції за порушення податкового законодавства, вчинені протягом періоду з 1 березня по 31 травня 2020 року, крім санкцій за:

- порушення вимог до договорів довгострокового страхування життя чи договорів страхування в межах недержавного пенсійного забезпечення, зокрема, страхування додаткової пенсії;

- відчуження майна, яке перебуває у податковій заставі, без згоди контролюючого органу;

- порушення правил обліку, виробництва та обігу пального або спирту етилового на акцизних складах, які застосовуються на загальних підставах;

 - порушення нарахування, декларування та сплати ПДВ, акцизного податку, рентної плати.

Зверніть увагу, що закон №533 не звільняє платників від застосування до них фінансової відповідальності за:

  • неподання (несвоєчасне подання) податкової звітності з ПДВ, несплату (несвоєчасну сплату) податкових зобов’язань з ПДВ;
  • неподання або несвоєчасне подання податкової звітності з акцизного податку, несплату (несвоєчасну сплату) податкових зобов’язань з акцизного податку;
  • здійснення суб’єктами господарювання операцій з реалізації пального або спирту етилового без реєстрації таких суб’єктів  платниками акцизного податку;
  • порушення правил обліку, виробництва та обігу пального або спирту етилового на акцизних складах, порушення правил переміщення та/або зберігання пального або спирту етилового, не підтвердження цільового використання суб’єктами господарювання спирту етилового, біоетанолу, легких та важких дистилятів, нафтопродуктів, що отримані в якості сировини для виробництва у хімічній промисловості, речовин, що використовуються як компоненти моторних палив, бензинів авіаційних або палива для реактивних двигунів;
  • порушення вимог іншого законодавства України, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

Крім того, протягом періоду з 1 березня по 31 травня 2020 року платникам податків не нараховується пеня, а нарахована, але не сплачена за цей період пеня підлягає списанню.

                                 єдиний соціальний внесок

Штрафні санкції з 1 по 31 березня та з 1 квітня по 30 квітня 2020 року тимчасово не застосовуються за наступні порушення:

- несвоєчасна сплата (несвоєчасне перерахування) єдиного соціального внеску;

- неповна сплата або несвоєчасна сплата суми єдиного соціального внеску одночасно з видачею сум виплат, на які нараховується єдиний соціального внесок (авансових платежів);

- несвоєчасне подання звітності до податкових органів. Якщо за несвоєчасне подання звітності вже був накладений штраф, то за повторне  таке порушення вчинене щодо періодів з 1 по 31 березня та з 1 квітня по 30 квітня 2020 року, штраф не застосовується.

Протягом  періодів  з 1 по 31 березня та з 1 квітня по 30 квітня 2020 року платникам єдиного соціального внеску не нараховується  пеня, а нарахована пеня за ці періоди підлягає списанню.

 

Витяг щодо стану розрахунків з бюджетами - через Електронний кабінет

Меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету дозволяє платнику надіслати до відповідного органу ДПС запит щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС за формою «F/J1300203».

Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

У вікні «Заяви, запити для отримання інформації» можливо встановити відповідний період та обмежити перелік документів за типом «J(F)13 Запити та довідки».

Зі списку документів обирається Запит (F/J1300203) та в наступному вікні в полях «Регіон» та «Район» обирається відповідний територіальний орган ДПС (за замовчуванням встановлено орган ДПС за місцем основної реєстрації), та натискається кнопка «Створити».

Поля форми Запиту заповнюються системою автоматично: - найменування; - прізвище ім’я, по батькові платника податків; - податковий номер платника податку або серія та номер паспорта; - дата відправлення Запиту до органів ДПС. Автоматичне заповнення таких полів можна відмінити, знявши позначку «Авто розрахунок».

Збережений документ необхідно підписати та відправити до органу ДПС (кнопки «Підписати» та «Відправити»).

Відповідь на Запит платнику податків надсилається через Електронний кабінет не пізніше 15 робочих днів з дня його отримання у вигляді витягу з інформаційної системи органів ДПС щодо стану розрахунків платника з бюджетом та цільовими фондами за формою «F/J1400203».

Витяг формується за період вибраний платником податків при створені Запиту з урахуванням строків давності, станом на дату відправлення Запиту до органів ДПС

Самостійно перевірити дані, за якими сформовано Витяг можна за допомогою меню «Стан розрахунків з бюджетом» приватної частини Електронного кабінету.

У разі виникнення питань щодо користування Електронним кабінетом платника слід звернутись до служби підтримки за телефоном 0800501007 (напрямок 0) або за посиланням http://cabinet.tax.gov.ua/help/.

 

Важливо знати: зміни в законодавстві щодо єдиного соціального внеску

Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникнення і поширення короновірусної хвороби (COVID-19)» від 17.03.2020 №533-ІХ, яким, зокрема, запроваджується тимчасове звільнення від нарахування та сплати єдиного соціального внеску, мораторій на проведення документальних перевірок та застосування штрафних санкцій, а саме:

За періоди з 1 по 31 березня та з 1 квітня по 30 квітня 2020 року  тимчасово звільняються від нарахування та сплати ЄСВ за себе:

- підприємці на загальній системі оподаткування;

- підприємці, які обрали спрощену систему оподаткування;

- особи, які провадять незалежну професійну діяльність (наукову, літературну, артистичну, художню, освітню або викладацьку, а також медичну, юридичну практику, в тому числі адвокатську, нотаріальну діяльність, або особи, які проводять релігійну (місіонерську) діяльність, іншу подібну діяльність ьа отримують дохід від цієї діяльності);

- члени фермерського господарства, якщо вони не належать до осіб, які підлягають страхуванню на інших підставах

При цьому, такі особи можуть прийняти самостійне рішення про сплату єдиного внеску за такий періоди. У такому разі, інформація про сплачені суми зазначається у звітності про нарахування єдиного внеску, за вказаний звітний період.

                        мораторій на проведення документальних перевірок

На період з 18  березня  по 18 травня 2020 року встановлено мораторій на проведення документальних перевірок правильності нарахування, обчислення та сплати єдиного внеску.

Отже, документальні  перевірки з питань правильності нарахування, обчислення та сплати єдиного внеску,  що  були розпочаті до 18 березня 2020 року та не були завершеними, тимчасово зупиняються до 18 травня 2020  року.

При цьому, дія мораторію не поширюється на камеральні перевірки звітності з єдиного соціального внеску.

                                                   штрафні санкції

Штрафні санкції з 1 по 31 березня та з 1 квітня по 30 квітня 2020 року тимчасово не застосовуються за наступні порушення:

- несвоєчасна сплата (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску;

- неповна сплата або несвоєчасна сплата суми єдиного внеску одночасно з видачею сум виплат, на які нараховується єдиний внесок (авансових платежів);

- несвоєчасне подання звітності до податкових органів. Якщо за несвоєчасне подання звітності вже був накладений штраф, то за повторне  таке порушення вчинене щодо періодів з 1 по 31 березня та з 1 квітня по 30 квітня 2020 року, штраф не застосовується.

Протягом  періодів  з 1 по 31 березня та з 1 квітня по 30 квітня 2020 року платникам єдиного внеску не нараховується  пеня, а нарахована пеня за ці періоди підлягає списанню.

 

 

Користуйтесь електронними сервісами ДПС

За допомогою меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету платники податків мають можливість надіслати лист (запит, звернення тощо) до відповідного органу ДПС у форматі pdf (обмеження 2 МБ).

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.

Засобами Електронного кабінету також надано можливість заповнити, підписати КЕП (кваліфікований електронний підпис)  та направити до ДПС:

- облікову картку фізичної особи – платника податків, яка є заявою для реєстрації у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків;

- заяву про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків;

- заяву про реєстрацію реєстратора розрахункових операцій, книг обліку розрахункових операцій, розрахункових книжок;

- заяву про включення неприбуткового підприємства (установи, організації) до Реєстру неприбуткових установ та організацій, внесення змін до цього Реєстру, витягу з Реєстру неприбуткових установ та організацій;

- заяву про надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи.

За допомогою Електронного кабінету можливо отримати результати надання адміністративних послуг, зокрема:

- довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи;

- відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків;

- копії реєстраційних посвідчень реєстраторів розрахункових операцій направляються на адресу електронної пошти заявника (оригінал можна буде отримати після закінчення карантину).

У разі виникнення питань щодо користування Електронним кабінетом платника слід звернутись до служби підтримки за телефоном 0 800 501 007 (напрямок 0) або за посиланням http://cabinet.tax.gov.ua/help/.

 

До уваги платників податків: зміни в законодавстві щодо плати за землю

Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникнення і поширення короновірусної хвороби (COVID-19)» від 17.03.2020 № 533-ІХ  передбачається, зокрема, звільнення від нарахування та сплати плати за землю, а саме:

За період з 1 березня по 30 квітня 2020 року не нараховується та не сплачується плата за землю (земельний податок та орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності) за земельні ділянки, у власності або користуванні (у тому числі на умовах оренди) фізичних або юридичних осіб. Умова застосування пільги – використання таких земельних ділянок в  господарській  діяльності. 

При цьому платники плати за землю (крім фізичних осіб), які подали податкову декларацію на поточних рік мають право подати уточнюючу декларацію в якій відобразити зміни податкового зобов’язання із сплати плати за землю за відповідні місяці.

Отже, для зменшення податкових зобов’язань з плати за землю за березень - квітень 2020 року юридичним особам необхідно подати уточнюючу податкову декларацію.

Якщо фізичні особи – підприємці мають правовстановлюючий документ на земельну ділянку, такі особи самостійно обчислюють плату за землю (земельний податок та орендну плату за  земельні ділянки державної та комунальної власності) шляхом подання податкової декларації.

 

Отже, якщо право на земельну ділянку оформлено відповідно до вимог Земельного кодексу на фізичну особу - підприємця, то така особа має право подати уточнюючу податкову декларацію, в якій відобразити зміни податкового зобов’язання із сплати плати за землю за березень - квітень 2020 році.

 

Звільнення щодо плати за землю не поширюється на фізичних осіб, які не є суб’єктами підприємницької діяльності, оскільки воно стосується лише ділянок, які використовуються у господарській діяльності.

 

Як підприємці сплачують єдиний податок та ЄСВ на період щорічної відпустки та лікарняного?

Підприємці - платники єдиного податку першої і другої груп, які не використовують працю найманих осіб, звільняються від сплати єдиного податку:

- протягом одного календарного місяця на рік на час відпустки,

- а також за період хвороби, підтвердженої копією листка (листків) непрацездатності, якщо вона триває 30 і більше календарних днів.

Інформація про період щорічної відпустки і терміни втрати працездатності з обов’язковим додаванням копії листка непрацездатності подається до податкового органу за заявою у довільній формі (п. 295.5 ст. 295, п.п. 298.3.2 ст. 298 Податкового кодексу).

Окремого терміну подання заяви щодо періоду щорічної відпустки та її  форми не встановлено.

Але з метою уникнення порушення терміну сплати авансових платежів доцільно подавати заяву щодо періоду щорічної відпустки до початку відпустки, а заяву щодо терміну втрати працездатності з обов’язковим додаванням копії листка непрацездатності подавати одразу після закінчення лікарняного.

Якщо тривалість відпустки є меншою одного календарного місяця, то звільнення від сплати єдиного податку протягом одного календарного місяця не передбачено.

Нагадаємо, що платники єдиного податку першої і другої груп сплачують єдиний податок авансовими внесками не пізніше 20 числа (включно) поточного місяця. Такі платники єдиного податку можуть здійснити сплату єдиного податку авансовим внеском за весь звітний період (квартал, рік), але не більш як до кінця поточного звітного року.

Платників єдиного податку третьої групи та першої і другої груп, які використовують найманих працівників на період відпустки не звільнено від сплати єдиного податку.

Отже, підприємці-платники єдиного податку 1 і 2 груп, можуть скористатись нормою щодо звільнення від сплати єдиного податку упродовж одного календарного місяця на рік на час відпустки за умови, якщо вони працюють самостійно та не використовують працю найманих осіб.

Слід зазначити, що за періоди з 1 по 31 березня та з 1 квітня по 30 квітня 2020 року підприємці,  які обрали спрощену систему оподаткування тимчасово звільняються від нарахування та сплати ЄСВ за себе. Тобто за березень та квітень 2020 року платників єдиного податку звільнено від сплати ЄСВ за себе.

Такі особи можуть прийняти самостійне рішення про сплату єдиного внеску за вказані періоди. У такому разі, інформація про сплачені суми зазначається у звітності про нарахування єдиного внеску, за вказаний звітний період, що свідчитиме про прийняття рішення про нарахування та сплату ЄСВ за вказані періоди.

 

Законодавчі зміни. Застосування нових правил  використання РРО відтерміновано

Законом України від 17.03.2020 № 533-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню короновірусної хвороби (COVID-19)», відтерміновано запровадження нових правил використання РРО, а саме:

  • до 01 серпня 2020 року перенесено застосування програмних РРО, як альтернативу класичним РРО;

 

  • до 01 серпня 2020 року продовжено можливість не застосовувати РРО та/або програмні РРО підприємцями - платниками єдиного податку другої - четвертої груп, обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 1 млн. грн., незалежно від обраного виду діяльності, крім тих, які здійснюють:

- реалізацію технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту;

- реалізацію лікарських засобів, виробів медичного призначення.

При цьому, надання платних послуг у сфері охорони здоров'я, виключено із зазначеного переліку. Як наслідок, такі послуги можна буде надавати в межах зазначеного ліміту до 1 січня 2021 року.

  •  з 1 січня 2021 до 1 квітня 2021  продовжено можливість не застосовувати РРО та/або програмні РРО підприємцями - платниками єдиного податку 2-ї – 4-ї груп, обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 1 млн. грн., незалежно від обраного виду діяльності, крім тих, які здійснюють:

- реалізацію технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту;

- реалізацію лікарських засобів, виробів медичного призначення та надання платних послуг у сфері охорони здоров'я;

- реалізацію товарів (надання послуг) через мережу Інтернет;

- реалізацію ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння;

- роздрібну торгівлю вживаними товарами в магазинах (група 47.79 КВЕД);

- діяльність ресторанів, кафе, ресторанів швидкого обслуговування, якщо така діяльність є іншою, ніж визначена пунктом 11 статті 9 Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг";

- діяльність туристичних агентств, туристичних операторів;

- діяльність готелів і подібних засобів тимчасового розміщення (група 55.10 КВЕД);

- реалізацію текстилю (крім реалізації за готівкові кошти на ринках), деталей та приладдя для автотранспортних засобів відповідно до переліку, що затверджується КМУ.

  •  до 1 січня 2021 року продовжено період, протягом якого санкції, визначені п. 1 ст. 17 Закону «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» за порушення порядку проведення розрахункових операцій, будуть застосовуватись у зменшених розмірах, а саме:

- 10% вартості товару (робіт, послуг) проданих з порушеннями, встановленими цим пунктом, - за порушення, вчинене вперше;

- 50% вартості товару (робіт, послуг)  проданих з порушеннями, встановленими цим пунктом, - за кожне наступне порушення.

  • на 1 січня 2021 року перенесено запровадження процедури «КЕШБЕК».

 

Витяг з реєстру платників єдиного податку - через Електронний кабінет

За бажанням зареєстрований платник єдиного податку може безоплатно та безумовно отримати витяг з реєстру платників єдиного податку (п. 299.9 ст. 299 ПКУ).

Підприємці – платники єдиного податку першої – третьої груп, які виявили бажання отримати витяг з реєстру платників єдиного податку, повинні звернутися із запитом про отримання такого витягу до податкового органу за місцем своєї податкової адреси.

Форми запиту про отримання витягу з реєстру платників єдиного податку  затверджена наказом МФУ від 16.07.2019 № 308.

За допомогою меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету (http://cabinet.tax.gov.ua) підприємець – платник єдиного податку має можливість направити до органу ДПС разом із супровідним листом запит, за встановленою формою у форматі pdf (обмеження 2 МБ).

Протягом одного робочого дня після надсилання такого листа до органу ДПС буде повідомлено про вхідний реєстраційний номер та дату реєстрації.

Інформацію щодо отримання та реєстрації листа в органі ДПС можна переглянути у вкладці «Вхідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету, відправлені листи – у вкладці «Відправлені документи» меню «Вхідні/вихідні документи».

Пропонуємо всім платникам користуватись онлайн сервісами ДПС через Електронний кабінет, вхід до якого здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС: https://tax.gov.ua/.

У відкритій та приватній частинах Електронного кабінету у розділі «Допомога» розміщено покрокову інструкцію щодо створення електронних документів за допомогою режиму «Введення звітності».

У разі виникнення питань щодо користування Електронним кабінетом платника слід звернутись до служби підтримки за телефоном 0800501007 (напрямок 0) або за посиланням http://cabinet.tax.gov.ua/help/.

 

ГУ ДПС у Запорізькій області інформує

 

За об'єкти нерухомості запоріжці сплатили майже 23 мільйони

До місцевих бюджетів Запорізького регіону з початку року надійшло 22 мільйони 804 тисячі гривень податку на нерухоме майно. Про це повідомив в. о. начальника Головного управління ДПС у Запорізькій області Руслан Рачинський, який підкреслив, що порівняно з минулим роком надходження зросли на 17,3 відсотка, додатково скарбниці отримали 3,4 мільйона.

Зокрема, від компаній, установ і організацій надійшло 19,6 мільйона, що на 2,2 мільйона більше, ніж торік, від громадян – 3,2 мільйона, збільшення до показників січня-лютого 2019 року склало 1,2 мільйона.

Традиційно найбільші суми сплатили власники нерухомості м. Запоріжжя – 8,3 мільйона (+1,2 мільйона), до бюджетів м. Мелітополь, Мелітопольського та Веселівського районів спрямовано 3,2 мільйона, Якимівського і Приазовського районів – 2,8 мільйона, м. Бердянськ, Бердянського та Приморського районів – 1,9 мільйона, Запорізького району – 1,3 мільйона, майже стільки ж – Вільнянського і Новомиколаївського районів тощо.

Станом на початок березня у Запорізькій області нараховується 27124 фізичні та 3894 юридичні особи-платники податку на нерухомість. На даний час фахівці податкової служби сформували громадянам 6306 повідомлень-рішень про суми нарахованого податку. СГД-юридичні особи самостійно нараховують, декларують та сплачують податкові зобов'язання з податку на нерухоме майно.

 

Зміни з ЄСВ: що необхідно знати підприємцям?

Підприємці, в тому числі ті, які обрали спрощену систему оподаткування, а також особи, які провадять незалежну професійну діяльність (наукову, літературну, артистичну, медичну, юридичну, адвокатську, нотаріальну) тимчасово звільняються від нарахування та сплати ЄСВ, за періоди з 1 по 31 березня та з 1 квітня по 30 квітня 2020 року за себе.

Рішення про сплату єдиного соціального внеску за ці періоди вони приймають самостійно. У такому разі інформація про сплачені суми зазначається у звітності про нарахування єдиного внеску.

Крім того, з 1 березня по 30 квітня тимчасово не застосовуються штрафні санкції за наступні порушення:

- несвоєчасна сплата (несвоєчасне перерахування) ЄСВ;

- неповна сплата або несвоєчасна сплата суми ЄСВ одночасно з видачею сум виплат, на які нараховується єдиний внесок (авансових платежів);

- несвоєчасне подання звітності до податкових органів. Якщо за несвоєчасне подання звітності вже був накладений штраф, то за повторне порушення, вчинене щодо періодів з 1 по 31 березня та з 1 квітня по 30 квітня 2020 року, штраф не застосовується.

Також з 1 березня по 30 квітня платникам ЄСВ не нараховується пеня, а нарахована пеня за ці періоди підлягає списанню.

Нагадаємо, дані норми встановлені Законом України від 17.03.2020р. №533-ІХ "Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникнення і поширення короновірусної хвороби (COVID-19)".

 

Центри обслуговування платників податків Запорізької області в умовах надзвичайної ситуації надаватимуть адмінпослуги в онлайн режимі

На період запровадження надзвичайної ситуації та введенням додаткових обмежувальних заходів на території Запорізької області, направлених на запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої короновірусом SARS-CoV-2, Центри обслуговування платників податків працюватимуть за окремим графіком в режимі онлайн.

Для надання невідкладних послуг прийом платників відбувається за попереднім записом у разі гострої необхідності за телефонами:

– ЦОП Олександрівської ДПІ – (061) 212-44-79;

– ЦОП Вознесенівської ДПІ – (061) 227-06-60;

– ЦОП Бердянської ДПІ – (06153) 3-84-06, 050-484-39-01;

– ЦОП Приморської ДПІ – 050-534-21-73;

– ЦОП Пологівської ДПІ – (06165) 2-38-06;

– ЦОП Оріхівської ДПІ – 099-46-34-811;

– ЦОП Гуляйпільської ДПІ – 066-350-82-63;

– ЦОП Токмацької ДПІ – (06178) 2-76-58;

– ЦОП Чернігівської ДПІ – 099-964-72-66;

– ЦОП Василівської ДПІ – (06175) 7-32-98;

– ЦОП Мелітопольської ДПІ – (0619) 42-65-21;

– ЦОП Веселівської ДПІ – 096-779-78-46;

– ЦОП Якимівської ДПІ – (06131) 6-13-67, 066-496-75-57, (06131) 9-12-27;

– ЦОП Приазовської ДПІ – 099-750-52-27;

– ЦОП Енергодарської ДПІ – (06139) 6-04-15;

– ЦОП Вільнянської ДПІ – (06143) 4-24-67;

– ЦОП Новомиколаївської ДПІ – 066-928-91-36;

– ЦОП Запорізької ДПІ – (061) 212-40-29.

До невідкладних послуг належать, зокрема:

– видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків;

– внесення до паспорта громадянина Украйни (у формі книжечки) відмітки про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта.

Для дистанційного отримання податкових сервісів радимо запорізьким платникам користуватися Електронним кабінетом: https://cabinet.tax.gov.ua.

 

Запорізькі автовласники поповнили місцеві бюджети на 1,4 мільйона

У січні-лютому до запорізьких місцевих бюджетів надійшло 1 мільйон 446 тисяч гривень транспортного податку. Це майже на сто тисяч або на сім відсотків більше, ніж було сплачено за два місяці 2019 року. Про це повідомив в. о. начальника Головного управління ДПС у Запорізькій області Руслан Рачинський.

Так, від підприємств і установ регіону надійшло 1 мільйон 135 тисяч, від громадян – 311 тисяч.

Зокрема, міський бюджет м. Запоріжжя отримав майже 700 тисяч, мелітопольські і веселівські власники елітних автівок спрямували 194 тисячі, оріхівські та гуляйпільські – 163 тисячі, бердянські і приморські – 92 тисячі, пологівські, більмацькі та розівські – 88 тисяч тощо.

На даний час на території області зареєстровано 119 СГД-юридичних осіб-платників транспортного податку, щодо фізичних осіб, то податкова служба сформує їм відповідні повідомлення-рішення про сплату податку.

Нагадаємо, з переліком легкових автомобілів, за які необхідно сплачувати податок, можна ознайомитись на сайтах Державної податкової служби (http://tax.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/pereliki-/334862.html) та Мінекономрозвитку (http://www.me.gov.ua/Vehicles/CalculatePrice?lang=uk-UA).

 

До уваги продавців підакцизної продукції!

Звертаємо увагу суб'єктів господарювання, які реалізують підакцизну продукцію, що на час карантину документи на роздрібну торгівлю алкогольними напоями, тютюновими виробами, зберігання пального та роздрібну торгівлю пальним подаються до спеціальної скриньки канцелярії ГУ ДПС у Запорізькій області за адресою: м. Запоріжжя, пр. Соборний,166.

Звертаємо увагу на оформлення документів (повинні бути скріплені (степлером), крім того, на заяві слід вказувати контактні дані (номер мобільного телефону).

Видача ліцензій буде здійснюватися після завершення заходів, встановлених Кабінетом Міністрів України.

Контактний телефон: (061) 224-67-40.

Нагадаємо, з переліком діючих ліцензій можна ознайомитись на сайті податкової служби області: https://zp.tax.gov.ua/reestr-vidanih-licenziy.

 

Запорізькі податківці надали понад 26 тисяч адмінпослуг

У січні-лютому 2020 року до запорізьких податківців за адміністративними послугами звернулися 26161 платник податків. Більшість податкових сервісів їм було надано у Центрах обслуговування платників – 25970.

Популярними серед адмінпослуг традиційно залишаються видача відомостей з державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми і джерела виплачених доходів, реєстраційних номерів облікової картки платника податків, внесення до паспортів громадян відмітки про наявність права здійснювати платежі за номером паспорту, а також реєстрація касової техніки, книг обліку розрахунковий операцій та розрахункових книжок.

Також упродовж двох місяців у державному реєстрі фізичних осіб було зареєстровано 2802 громадянина, зокрема 172 іноземця.

Звертаємо увагу представників бізнесу та мешканців регіону, що на період надзвичайної ситуації на території Запорізької області Центри обслуговування платників податків працюють в режимі онлайн за окремим графіком. Докладна інформація – за посиланнями:

https://zp.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/413253.html;

https://www.facebook.com/tax.zaporizhzhya/posts/230384621680648.

Крім того, ми радимо користуватися дистанційними сервісами ДПС:

- Електронний кабінет: https://cabinet.tax.gov.ua;

- Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс: http://zir.tax.gov.ua;

- контакт центр ДПС: 0800 501 007 (з 10.00 до 17.00 (крім суботи, неділі та святкових днів), idd@tax.gov.ua.

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь