Звіт про роботу відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого апарату Комиш-Зорянської селищної ради за 2021 рік
Працівниками відділу «Центр надання адміністративних послуг» протягом 2021 року надано 15046 послуг: з них державним реєстратором – 3284 послуг, відділом «ЦНАП» - 11762 послуг у сферах:
- адміністративні послуги соціального характеру – 1085 (7,2%)
- реєстрація /зняття місця проживання, громадянство міграція –4570 (30,8%)
- адміністративні послуги у сфері земельних відносин – 711 (4,73%)
- інші послуги місцевого значення – 5396 (35,9%)
- нерухомість – 2571 (17,1%)
- юридичні особи та фізичні особи-підприємці – 713 (4,7%)
Окрім зареєстрованих звернень відділом «ЦНАП» надаються консультації не лише при особистому зверненні громадян, а й за телефоном та за допомогою електронної пошти.
Основними принципами роботи ЦНАП є єдиний відкритий простір, ввічливе ставлення персоналу, зрозумілі процедури, стислі та чітко визначені строки, комфортні умови для клієнтів, максимальна результативність.
Звернувшись до ЦНАП громадяни мають змогу отримати консультації спеціалістів, визначитись із переліком необхідних документів для отримання адміністративних послуг та отримати послуги, і все це в одному місці.
У розпорядженні відвідувачів вільний доступ до всесвітньої мережі Internet через систему Wi-Fi. Також забезпечені умови для відвідувачів з дітьми, виділене окреме місце, оснащене спеціальними дитячими меблями.
Розуміючи потребу громадян в адміністративних послугах навіть в умовах карантину ЦНАП продовжує працювати з дотриманням санітарних норм.
Всього ЦНАПоп надається 173 адміністративні послуги. Це послуги з реєстрації нерухомості, реєстрації фізичних осіб-підприємців та юридичних осіб, реєстрації місця проживання, земельні послуги, послуги соціального характеру та ін.. Також адміністраторами ЦНАП надаються послуги з генерації СOVID-сертифіката на порталі та в застосунку Дія; та допомагають в отриманні 1000 грн по програмі єПідтримка.
Для наближення послуг до людей по 4 старостинських округах працюють спеціалісти І категорії, які здійснюють прийом громадян у віддалених населених пунктах територіальної громади та старости, які здійснюють нотаріальні дії.
Маломобільні версти населення та мешканці віддалених населених пунктів мають можливість отримувати якісні адміністративні послуги, не відвідуючи установу. У 2021 році працівниками здійснено 7 таких виїздів та надано 28 послуг.
Для автоматизації процесу надання адміністративних послуг у відділі «ЦНАП» використовується інтегрована інформаційна система «Соціальна громада», Реєстр територіальної громади (Державної міграційної служби України»), інформаційна система «Вулик», Державний реєстр речових прав на нерухоме майно, Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, що дозволяє працівникам ЦНАПу складати заяву в електронній формі та подавати суб’єкту звернення на перевірку та підпис.
Постійно продовжується робота щодо збільшення кількості послуг, які надаються відвідувачам. Підписано угоду про співробітництво у сфері надання адміністративних послуг між Південним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції (м.Дніпро) та Комиш-Зорянською селищною радою, згідно якої впроваджено комплексну послугу «єМалятко». Тепер лише на підставі однієї заяви батьки новонародженої дитини можуть отримати до десяти послуг: проведення державної реєстрації народження, реєстрації місця проживання дитини, призначення державної допомоги при народженні дитини, призначення допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях, видача посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї реєстрація у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків, внесення відомостей про дитину до Реєстру пацієнтів, що ведеться у центральній базі даних електронної системи охорони здоров’я, реєстрація у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків, надання грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги “пакунок малюка”.
Велика увага приділяється підвищенню рівня професіоналізму та обізнаності адміністраторів. Працівники ЦНАП постійно підвищують свій рівень кваліфікації шляхом участі в онлайн семінарах, вебінарах, внутрішніх навчаннях, тренінгах та онлайн-конференцій, які проводить Міністерство цифрової трансформації України за підтримки «U-LEAD з Європою, онлайн-курсах та ін. Протягом 2021 року представниками відділу прийнято участь у більш ніж 100 різноманітних навчальних заходах.
До безперечних переваг роботи відділу «ЦНАП» можна віднести:
- орієнтація на потреби замовника послуги;
- зручний графік прийому;
- доступність інформації з різних джерел (телефон, веб-сайт, соціальні мережі, інформаційні стенди та ін.);
- оперативне надання послуги;
- комфортні умови очікування;
- заповнення бланків заяв безпосередньо працівниками ЦНАПу в електронному вигляді.
Результати моніторингу 2021 рік АНКЕТА ДОСЛІДЖЕННЯ ЯКОСТІ НАДАННЯ ПОСЛУГ В ЦНАП - Google Формы