Оголошуємо набір на посаду фахівця-оператора call-центру
Обласний контактний центр — установа, яка в цей важкий для нашого регіону час, робить все можливе для опрацювання звернень громадян.
Вимоги:
✅ фахова передвища, повна або базова вища освіта;
✅ вільне володіння державною мовою, грамотність, чітка дикція;
✅ ви уважні, стресостійкі, легко засвоюєте великий обсяг інформації;
✅ маєте базові навички використання ПК, Google-сервісів, месенджерів.
Функціональні обов'язки:
🔸 опрацювання дзвінків, які надходять на обласну «гарячу лінію»;
🔸 консультування заявників та реєстрація звернень;
🔸 надання інформації щодо розгляду зареєстрованих звернень.
Ми цінуємо час, вміємо навчати, та гарантуємо:
✅ соціальний пакет, офіційне працевлаштування, можливість кар'єрного росту;
✅ дружній колектив та довірливі відносини;
✅ отримання досвіду використання сервісів взаємодії з органами влади
Якщо ви впевнені у своїх силах та готові до нових викликів, welcome до нас, щоб стати частиною команди надсилайте резюме на post@okc.zoda.qov.ua